Telenet bedrog

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Calculator
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2010, 12:36

Telenet internet is niet zo meer intressant

In de nacht van 20/08/2010 0m 02:00 tot 05:00 heb ik 5 GB gedownload

Dus als men nachtsurft bij telenet zou dit maar de helft moeten aangerekent worden 2,5Gb

Maar blijkbaar is het niet zo ! toch zo te zien aan mijn telemeter .

Nu heb ik eens vergeleken met Belgacom ook met de prijzen .

Blijkbaar een verschil want ik betaal nu iets van een 62 euro bij telenet ( internet + tv ) met een downloadlimiet van 80 GB .

Voor bijna dezelfde prijs 56 euro bij Belgacom mag ik Onbeperkt downloaden met dezelfde voorwaarden tv en hoef zelfs niet meer in de nacht surfen .

Dus ik ga daar ook niet over zagen tegen telenet beheerders over deze bedrog , ga gewoon onslag nemen en overschakelen naar belgacom .

zonder daarover tegen die gastjes te zeveren want die proberen toch met altijd iets !

Gewoon overschakelen dan weten ze teminste dat ze niet voor de zot moeten houden .
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

En wat is je echte account hier? :bang:

Telenet neem je voor de snelheid, en enkel voor de snelheid. Maar dat weet iedereen al 15 jaar ondertussen.

En na zelf een stuk of 4 ISPs te hebben gehad in de laatste 4 jaar, kom ik zoals zovelen tot de conclusie dat het gras altijd groener is aan de andere kant. Tot je aan de andere kant komt en ineens iemand met pesticiden aan het sproeien is geweest.


Mvg, Frank Morris
Een ongelimiteerde telenetklant met gevangenisplunje.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Teebee schreef:Telenet neem je voor de snelheid, en enkel voor de snelheid. Maar dat weet iedereen al 15 jaar ondertussen.



De snelheid is net de reden waarom ik dus geen Telenet neem, met een abonnement qua prijs vergelijkbaar met andere isp's zit je daar veel te snel aan je limiet ;-)

Waarvoor heb je die snelheid nodig? Om gewoon te surfen? Wat youtube filmpjes te bekijken?

Prijs/voorwaarden maakt Telenet de duurste vogel uit de volière en verdorie telkens weer dien je vast te stellen dat de minder dure vogels beter fluiten.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ik bedoelde daarmee enkel maar dat telenet wel het snelste kan downloaden, maar afgaande op die dikke op dat paard, houdt ie het nie lang vol. :nono:
Of je moet je surfgewoontes aanpassen, en laat dat nu net niet de bedoeling zijn :beerchug:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Calculator schreef:Telenet internet is niet zo meer intressant

In de nacht van 20/08/2010 0m 02:00 tot 05:00 heb ik 5 GB gedownload

Dus als men nachtsurft bij telenet zou dit maar de helft moeten aangerekent worden 2,5Gb

Maar blijkbaar is het niet zo ! toch zo te zien aan mijn telemeter .

Nu heb ik eens vergeleken met Belgacom ook met de prijzen .

Blijkbaar een verschil want ik betaal nu iets van een 62 euro bij telenet ( internet + tv ) met een downloadlimiet van 80 GB .

Voor bijna dezelfde prijs 56 euro bij Belgacom mag ik Onbeperkt downloaden met dezelfde voorwaarden tv en hoef zelfs niet meer in de nacht surfen .

Dus ik ga daar ook niet over zagen tegen telenet beheerders over deze bedrog , ga gewoon onslag nemen en overschakelen naar belgacom .

zonder daarover tegen die gastjes te zeveren want die proberen toch met altijd iets !

Gewoon overschakelen dan weten ze teminste dat ze niet voor de zot moeten houden .

Nachtsurfen is nog steeds actief bij telenet, het moet zijn dat je toch nog andere dingen hebt gedownload als je uitkomt op 5 GB _ want die meter past niet iedere minuut zijn volume meter aan.
wat is daar nu bedrog aan .... mja blijkbaar heb je al beslist :)
Bij belgacom moet je hopen dat je Vdsl2 kan krijgen om een deftige verbinding te hebben met internet en TV die op dezelfde telefoonlijn zit en uw snelheid kan zakken door de TV.
Als je maar adsl kan krijgen op een paar kilometer afstand vd centrale dan haal je max 4 Mbps met soms onderbrekingen als gevolg vd afstand.
Het gras kan groener zijn ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Heb ik hier of op tik niet gelezen dat snacht nu eigenlijk gewoon downloaden is en tijdens de dag dubbel ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”