Ik ben er in geslaagd om op 41 minuten tijd "off the charts" te gaan in m'n telemeter.
Dat moet hier wel uitzonderlijk snel internet zijn !

Nog meer zelfs, niet alleen het hele "onbeperkte" Telemeter gedoe, maar ook gewoon de hele onbeperkte Telenet formules zélf. En nu zijn het geen leeuwen, tijgers of poema's meer, maar paarden met zwaarlijvige jockeys die ze gebruiken in hun reclamespotjes. Geef mij maar de spotjes van Belgacom, genre "het is ook uw vader hé ?"Lord Utopia schreef:Ik denk dat we het hele "onbeperkte" Telemeter gedoe als blooper mogen bekijken.
Wat mij daar vooral in stoort is dat de onwetende gebruiker denkt een superabonnement te krijgen voor 18,90 euro en dat hij/zij opgezadeld wordt met een uploadsnelheid van 256 Kbit.quistnix schreef:En nu zijn het geen leeuwen, tijgers of poema's meer, maar paarden met zwaarlijvige jockeys die ze gebruiken in hun reclamespotjes.
Vergeten wie dit topic gestart is?iceke schreef:Ha, mooi, laat de Belgacomboys deze tread maar volspammen.
Telemeter reset niet stipt om middernacht, maar ergens tussen 00 en 02h afaik ...verbert_p schreef:Hier alvast mijn bijdrage van de dag:
Ik ben er in geslaagd om op 41 minuten tijd "off the charts" te gaan in m'n telemeter.
Dat moet hier wel uitzonderlijk snel internet zijn !