Zonzoo oplichters?

Plaats reactie
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Hallo,

Op 2 juni een GSM (Iphone 3GS) naar Zonzoo gestuurd met het idee toch nog iets voor het goede doel te doen, en alsnog een aardig centje mee te pikken (256€). Telefoon is er aangekomen, en ik kreeg half juni bericht dat het geld binnen de 15 dagen zou gestort worden op m'n rekening. We zijn nu eind juli, en ik heb nog steeds geen cent gezien.

VTM doet lustig voort met het sponsoren van Zonzoo, maar intussen lopen de klachten in zowel .be als .nl op. (geld niet gekregen, 3 telefoons opgestuurd in één pakket, slechts één aangekomen,...)

Iemand anders ervaringen met Zonzoo?

Greetz,

P.
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Heb al twee keer oude gsm gestuurd... Nokia N95 en E61 totaal ook voor meer dan 100euro, geld mooi gekregen bij allee twee, wel pas na tijdje denk ongeveer 6 weken later.
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 47 keer

Neok schreef:Heb al twee keer oude gsm gestuurd... Nokia N95 en E61 totaal ook voor meer dan 100euro, geld mooi gekregen bij allee twee, wel pas na tijdje denk ongeveer 6 weken later.



Ik denk dat ze meelezen. Na 3 onbeantwoorde mails, en 4 telefoontjes waarbij me verzekerd werd dat het geld overgemaakt was, vandaag mailtje gekregen dat 'wegens een technisch probleem alle betalingen naar Belgische klanten van de afgelopen 3 weken niet doorgegaan zijn'. De betaling zou nu maandag uitgevoerd worden.

Ik ben eens benieuwd.

In ieder geval staat hier op de privé parking regelmatig een bedrijfswagen van Zonzoo. Indien nodig leg ik er een wielklem op :p

Greetz,

P.
jos754
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2012, 08:35

Helaas - ik kan iedereen enkel aanraden er weg te blijven.

Zelf heb ik ook een GSM opgestuurd via hun officieel proces en meer dan een maand later nog geen teken van leven.
Als je dan de helpdesk mailt komen er nietszeggende standaard antwoorden terug. Zo hebben ze al 2x dezelfde vraag gesteld.

Dus straks aangifte van diefstal doen, is pure oplichterij.
Kent iemand het adres of een verantwoordelijke daar?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Dus straks aangifte van diefstal doen, is pure oplichterij.
Kent iemand het adres of een verantwoordelijke daar?


Op hun website kan je het volgende vinden:

© 2012, Greenwire Worldwide Ltd., a company incorporated in
England and Wales with company number 7743810 at Companies House
whose registered office is at 54 South Molton Street, W1K5SG London.


Ondertussen jullie geld al terug gehad?
Ze geven wel rare bedragen voor bepaalde gsm's: 253 euro voor een 32GB iPhone 4, en "maar" 242 euro voor een iPhone 4S 64GB :bang:
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

dit lijkt mij zo een too good to be true business model. Waar halen die mannen hun winst vandaan ?
"Buyer"(seller in dit geval) be aware.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Ik heb goede ervaringen met verkoopjegsm.be, steeds mijn geld keurig gestort.
De 4S 64GB is daar ook veel meer waard ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

verkoopjegsm.be heeft me ooit verkocht aan 80 € en dan maar 65 € voor gekregen omdat ze hem 2 weken hebben laten liggen en aan de daarna geldende voorwaarden hebben betaald. Bah, tzijn allemaal ergens gangsters.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Tom Audoore
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2013, 09:59

Beste mensen, ik zou jullie willen waarschuwen NIET samen te werken met Zonzoo. Van zodra je gsm's of smartphone's laat ophalen/verstuurd hebt, laten ze je weten dat ze zullen betalen, maar dat doen ze niet. Telkens weer ( google maar eens ) met het excuus dat er iets foutloopt bij de bank. Ze reageren ook op geen enkele mail. Mijn insziens is dit een bende oplichters !
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”