Voor alle duidelijkheid dit is een abbo met 2 nummers.
mobistar of telenet mobile.
-
- Starter
Ik heb hier een copy van mijn factuur met alle datails kan mij iemand zeggen als iki, goedkoper af ben bij mobistar(andere formule) of telenet mobile.

- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik als niet mobistar klant kan er niet zo goed aan uit, aan wat er allemaal op je factuur staat.
Je kan misschien ook je huidige formule/kostprijs vermelden, hoe kan je in godsnaam anders vergelijken.
Een goed begin zou zijn zelf eens rond te horen, want wij moeten daar ook het rekentoestel voor nemen hoor (en dat kan je zelf ook).
Ga naar een winkel die alle providers heeft, en laat die eventueel het rekenwerk voor je doen.
Je kan misschien ook je huidige formule/kostprijs vermelden, hoe kan je in godsnaam anders vergelijken.
Een goed begin zou zijn zelf eens rond te horen, want wij moeten daar ook het rekentoestel voor nemen hoor (en dat kan je zelf ook).
Ga naar een winkel die alle providers heeft, en laat die eventueel het rekenwerk voor je doen.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Site eens getest en mijn huidig formule is goedkoper dan hetgeen ze mij aanbieden. Dus vind het niet zo goed werken en ik zal ze wel zelf blijven vergelijken.johcla schreef:http://www.bestetarief.be
Je moet voor uzelf zien
Hoeveel bel ik maandelijks (tegenwoordig zelfde tarief voor bellen naar elk netwerk)
Hoeveel sms's ik en/of heb ik internet on gsm nodig. Indien je die punten weet zou ik gewoon naar de verschillende site's gaan en gaan vergelijken.
Ik heb als volgt gedaan:
1 Hoeveel bel ik en hoeveel naar vast -> vaste lijnen 90% van factuur (iedereen van familie/vrienden heeft een vaste lijn) +500 minuten
2 Hoeveel bel ik mobiel -> gemiddeld 90 minuten
3 Hoeveel sms's ik -> Zo goed als nooit
4 Hoeveel data gebruik ik -> kwam altijd net toe met 150mb
Na een uurtje zelf zoeken heb ik alle mogelijke opties vergeleken en kwam ik op een bizz smart 25 uit. (25+btw wel te verstaan)
Nu heb ik dit alles voor 30.25€/maand. De site geeft als goedkoopste +40€ aan. Kwestie van een beetje zoek en vergelijkwerk.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Welke abonnement heb je nu? Mobile Business? Dan best eens jouw contactpersoon even contacteren om eventueel een betere tarriefplan te bekijken.
En waarom enkel tussen Mobistar of Telenet?
Tussen die 2 is het het beste om bij Mobistar te blijven denk ik.
En waarom enkel tussen Mobistar of Telenet?
Tussen die 2 is het het beste om bij Mobistar te blijven denk ik.