ExpressNet Plus volume

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Shuruga
Starter
Starter

Hallo,
ik heb een ExpressNet Plus abonnement. Er werd aangekondigd dat in juli de limiet van 30gb naar 80gb verhoogd zou worden en ik lees hier op dit forum dat velen al hun verhoging/verandering in volume gekregen hebben. Mijn vraag is nu, moet ik hier iets speciaal voor doen? Want op mijn telemeter staat nog altijd het getal 30 te pronken.
mvg
Shuruga
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat is al een zeer oud abonnement. Je kan best overschakelen op een ExpressNet of TurboNet. (want qua snelheidswinst is er niets, volume is meer dan EN Plus, prijs is lager)
Shuruga
Starter
Starter

eerst en vooral al bedankt voor de snelle reactie! het klinkt logisch wat je zegt, heb het eens opgezocht en idd, we worden hier mooi int zak gezet. Weet je toevallig ook of ik kostenloos kan overschakelen?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Shuruga schreef:eerst en vooral al bedankt voor de snelle reactie! het klinkt logisch wat je zegt, heb het eens opgezocht en idd, we worden hier mooi int zak gezet. Weet je toevallig ook of ik kostenloos kan overschakelen?
Dat weet ik niet, maar upgraden zal zeker kosteloos zijn (dus naar TurboNet gaan), downgraden kan je 50 euro kosten. Maar ik ben niet zeker.
Misschien kunnen ze je eventueel een commerciële geste doen (weliswaar met verlenging met een jaar).
Shuruga
Starter
Starter

ik zal morgen eens een gezellige babbel gaan maken met de klantendienst :) bedankt man, je hebt me enorm geholpen :beerchug:
carrion
Starter Plus
Starter Plus

Lord Utopia schreef:
Shuruga schreef:eerst en vooral al bedankt voor de snelle reactie! het klinkt logisch wat je zegt, heb het eens opgezocht en idd, we worden hier mooi int zak gezet. Weet je toevallig ook of ik kostenloos kan overschakelen?
Dat weet ik niet, maar upgraden zal zeker kosteloos zijn (dus naar TurboNet gaan), downgraden kan je 50 euro kosten. Maar ik ben niet zeker.
Misschien kunnen ze je eventueel een commerciële geste doen (weliswaar met verlenging met een jaar).
Ge vergeet er wel bij te vermelden dat turbonet zo'n 20 euro duurder is
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Ik vind het schandalig dat ze geld zouden aanreken om over te schakelen op een gelijkwaardig abo qua specs, maar met een lagere prijs terwijl je maanden tot jaren teveel betaald voor een abo dat al lang niet meer verkocht wordt.

Eens goed van uw tak maken tegen de helpdesk en duidelijk zorgen dat ze u geen extra verplicht jaar aansmeren.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Shuruga schreef:Hallo,
ik heb een ExpressNet Plus abonnement. Er werd aangekondigd dat in juli de limiet van 30gb naar 80gb verhoogd zou worden en ik lees hier op dit forum dat velen al hun verhoging/verandering in volume gekregen hebben. Mijn vraag is nu, moet ik hier iets speciaal voor doen? Want op mijn telemeter staat nog altijd het getal 30 te pronken.
mvg
Shuruga
Kijk ook eens via "mijn Telenet" waar je telemeter staat, daar zou je normaal gezien ook uw abo kunnen veranderen.
ExpressPlus is duurder dan expressnet.
In "Mijn Telenet" zou je voor de bevestiging van de wijziging steeds moeten te zien krijgen of het abonnementswijzigen kosten met zich meebrengt of niet.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”