ik moest daarnet naar belgacom bellen ivm fout op factuur, er stonden weer nog wat éénmalige kosten op nav fout gelopen portatie van m'n discoverylijn op 3 mei ll waarover al genoeg gezegd & geschreven is - probleemloos werden deze kosten van de factuur gehaald (€74,13), dus dat ging weer vlot , en hopelijk zullen er geen vreemde dinges meer voorkomen op de 3e factuur
anyway, toen het gesprek ten einde was zei de vriendelijke juffrouw, eens kijken of ik hier nog iets heb liggen voor u.........
toen zag ze daar een simkaart liggen met een belwaarde van €10, blijkbaar zonder abo ... blijkbaar zou ik niets betalen en zou ik bovendien €1 korting krijgen op mijn internetfactuur gedurende 1 jaar?
blijkbaar kan ik die simkaart gewoon in een reserve gsm steken, activeren en dan heb ik al recht op m'n €12 korting op internet
klinkt dit iemand bekend in de oren?
gratis sim kaart €10 en €1 korting op internetfactuur?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
De specifieke dingen zeggen mij niks, maar ik heb wel vroeger al eens mensen van proxi en mobi sims met X aantal belwaarde weten uitgeven als "kalmeermiddel" voor boze klanten, of als presentjes voor trouwe klanten. Is wel al een tijd geleden.
Voor alle zekerheid wel even alles lezen van evt papieren dat erbij zit, je weet nooit natuurlijk
(denk jij nog eens aan mij ? )
Voor alle zekerheid wel even alles lezen van evt papieren dat erbij zit, je weet nooit natuurlijk
(denk jij nog eens aan mij ? )
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- xenne
- Elite Poster
ik moest niet gekalmeerd worden nochtans, het gesprek verliep heel vlot en ze deed alles behalve moeilijk bij het opstellen van die credit nota's,
in eerste instantie zei ik neen op dat aanbod omdat ik dacht dat er iets zou aan vasthangen - dat begreep ze niet.... en ze stelde toen voor gewoon te activeren op reserve gsm en de €12 korting binnen te graaien
maar ja, ik zal eens goed lezen wat er bij die sim kaart steekt voor ik ze activeer
in eerste instantie zei ik neen op dat aanbod omdat ik dacht dat er iets zou aan vasthangen - dat begreep ze niet.... en ze stelde toen voor gewoon te activeren op reserve gsm en de €12 korting binnen te graaien
maar ja, ik zal eens goed lezen wat er bij die sim kaart steekt voor ik ze activeer
-
- Starter
is me op het eerste zicht ook totaal onbekend.
Enige korting die ik ken zijn abos in een pack
Enige korting die ik ken zijn abos in een pack
- xenne
- Elite Poster
als ik meer info heb zal ik ze wel posten....
ik veronderstel dat ze hopen dat ik die nummer zal gaan gebruiken. de belwaarde die erop staat zal ik misschien wel eens opsouperen maar meer niet want ben nog maar past overgestapt van provider
ik veronderstel dat ze hopen dat ik die nummer zal gaan gebruiken. de belwaarde die erop staat zal ik misschien wel eens opsouperen maar meer niet want ben nog maar past overgestapt van provider
-
- Starter
kzie gewoon het verband niet met uw korting op uw internetfaktuur
- xenne
- Elite Poster
om mij te overhalen zeker - of als een soort beloning voor trouwe klanten die ze veel ongemak bezorgd hebben met fouten bij portatieproximusboyke. schreef:kzie gewoon het verband niet met uw korting op uw internetfaktuur
ik denk dat u er niet te ver moet zoeken , dat het zo iets is als u bv gelijk ik, een internet intense en confort tv pack hebt dan betaal ik nu ongeveer 61€ per maand , maar als ik een pack neem met een 10 € gsm abonement er bij dan betaal ik maar ong 60 € per maand.
Dus minder betalen voor meer door daat de extra korting op een pack gsm en internet met (gratis tv ) groter is dan de extra kost van de 10 € abonnement voor gsm.
Dus kijk maar eens in uw specifiek geval waat de kost is zonder gsm in pack en met gsm in pack.
Dus minder betalen voor meer door daat de extra korting op een pack gsm en internet met (gratis tv ) groter is dan de extra kost van de 10 € abonnement voor gsm.
Dus kijk maar eens in uw specifiek geval waat de kost is zonder gsm in pack en met gsm in pack.