Wij kregen thuis een mail van Belgacom. Om onze "trouwheid" te belonen, krijgen we korting als we intekenen op een jaar Belgacom Comfort Pack. Op dit moment hebben we bijna 1 jaar het Pack met Internet Light. Volgens de mail wordt Light gewoon Comfort. Maar waarom dan korting voor een nieuwe inschrijving? Loopt het huidge contract niet gewoon door?. Dit staat op hun site
"Ik wil mij inschrijven op een nieuw contract van 12 maanden op Belgacom Internet Comfort (voordien Internet Light), TV en Telefonie (waarbij ik al mijn huidige gegevens behoud: e-mailadres(sen), wachtwoord, telefoonnummer, facturatiegegevens, ...) en krijg zo één maand gratis tv-abonnement en 15 EUR korting op zowel mijn internet- als mijn telefoonabonnement op mijn eerstvolgende faktuur."
Zit hier een adder onder het gras of gewoon doen? Zijn er verschillen tussen Internet Light van vroeger en Comfort van nu?
Belgacom actie: Internet Comfort
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Het addertje is dat ge opnieuw vast zit aan een jaarcontract. Waarschijnlijk nog eens een iets duurder abo dan je nu hebt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Neen, Comfort prijs is net iets goedkoper geworden. Bovendien zijn de technische waarden serieus gestegen. Light was 250 kbps upload, Comfort is nu 1 Mbps (snelheid x 4), Light was 4 Mbps download, Comfort is nu 12 Mbps (sneheid x 3), Light had volumelimiet 8 Gb/maand, Comfort heeft een volumelimiet van 50 Gb/maand (meer dan 8 x volume). De moeite waard zou ik zeggen !!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Light is echt wel duurder geworden tegenover Comfort, hoor. 30,64 tgo 32,50 euro per maand.
Maar 't is de prijsverhoging ondergaan, of overschakelen op een ander product, of weggaan.
Maar 't is de prijsverhoging ondergaan, of overschakelen op een ander product, of weggaan.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
nee u kan perfect light laten verder lopen je kan ook akkoord gaan maar je kan ook de huidige promo vragen 3 maand gratis internet
Mijn meter heeft dit gekregen heb wel 5 keer moeten bellen vooraleer er het iemand wilde toekennen
Mijn meter heeft dit gekregen heb wel 5 keer moeten bellen vooraleer er het iemand wilde toekennen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ah OK, ik was een beetje in verwarring. Maar de technische eigenschappen zijn toch wel serieus verbeterd, correct ? En misschien kan de poster een goedkoper Belgacom Start nemen ?Lord Utopia schreef:Light is echt wel duurder geworden tegenover Comfort, hoor. 30,64 tgo 32,50 euro per maand.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Inderdaad.quistnix schreef: Ah OK, ik was een beetje in verwarring. Maar de technische eigenschappen zijn toch wel serieus verbeterd, correct ? En misschien kan de poster een goedkoper Belgacom Start nemen ?
Tot op heden:quistnix schreef:Neen, Comfort prijs is net iets goedkoper geworden. Bovendien zijn de technische waarden serieus gestegen. Light was 250 kbps upload, Comfort is nu 1 Mbps (snelheid x 4), Light was 4 Mbps download, Comfort is nu 12 Mbps (sneheid x 3), Light had volumelimiet 8 Gb/maand, Comfort heeft een volumelimiet van 50 Gb/maand (meer dan 8 x volume). De moeite waard zou ik zeggen !!
Pack Telephony + Internet + TV met Internet Light: 49,95 euro (ipv 68,45 euro)
Nu:
Pack Telephony + Internet + TV met Comfort Light: 50,90 euro (ipv 69,40 euro)
Eigenlijk komt het neer dat het 1 € duurder wordt voor extra downloadlimieten en snelheid. Zullen het maar doen zeker?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
je moet een promo vragen
iphone 8+ : prox MUP