Iemand een idee wat er aan de hand is bij zdsl?
Hun website ligt plat, evenals hun mailserver.
Dit al meer dan 1 week.. Wie weet meer?
zdsl
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat bestaat nog?
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik dacht dat dat geleid werd door ene Kain (ofzo) ? Heb je hen al gecontacteerd via mail/telefoon?
Misschien eens kijken naar alternatieven voor ZDSL, ondertussen is er heel wat veranderd op de telecommarkt.
Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik dacht dat dat geleid werd door ene Kain (ofzo) ? Heb je hen al gecontacteerd via mail/telefoon?
Misschien eens kijken naar alternatieven voor ZDSL, ondertussen is er heel wat veranderd op de telecommarkt.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
Ik denk niet dat ik elders gelijkaardig vindt : Ik betaal slechts 19,99 /maand en in de praktijk zonder limiet.Lord Utopia schreef:Dat bestaat nog?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ah, dan vind je inderdaad niets goedkoper. Voor die mailserver zou ik sowieso niet steunen op die van je provider, ik zou automatisch opteren voor Gmail/Hotmail zoals jij doet.
Ik denk niet dat hier veel klanten zitten met ZDSL. Je weet enkel door hun support te bellen.
Ik denk niet dat hier veel klanten zitten met ZDSL. Je weet enkel door hun support te bellen.
-
- Starter
Ik heb wat opzoekingswerk verricht en zdsl.be is inderdaad overgenomen door fulladsl.be.
Het enige wat u moet doen is in uw accountinstellgingen de serverinstelling veranderen van "smtp.zdsl.be" door "smtp.fulladsl.be.
Eenvoudiger kan niet.

Het enige wat u moet doen is in uw accountinstellgingen de serverinstelling veranderen van "smtp.zdsl.be" door "smtp.fulladsl.be.
Eenvoudiger kan niet.

-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
ZDSL ofwel "zattevrienden DSL" is destijds opgestart samen met realDSL. RealDSL was onderdeel van RealROOT, een bedrijf opgestart voor Cain Ransbottyn. Dezelfde Cain overigens die de website Clint.be beheert. Beruchte kerel overigens : zoek maar eens op google 

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti