![Afbeelding](http://gallery.weyland.be/d/8342-1/telenetvreemdemailadres.png)
Nu zou ik toch eens graag weten wie de f* die Jo Vandenborne is en waarom die ook mails van telenet krijgt die voor mij bedoeld zijn!
Uw toezichter op het dataverbruik/gebruik?selder schreef:Ik ben zonet eens in de nieuwe telemeter aan het rondneuzen en wat emails aan het opkuisen. Ik voeg mijn emailadres toe om een e-afrekening te krijgen, en krijg daarop een mail in m'n mailbox.
Nu zou ik toch eens graag weten wie de f* die Jo Vandenborne is en waarom die ook mails van telenet krijgt die voor mij bedoeld zijn!
*STRIKE*silencer schreef:Uw toezichter op het dataverbruik/gebruik?selder schreef:Ik ben zonet eens in de nieuwe telemeter aan het rondneuzen en wat emails aan het opkuisen. Ik voeg mijn emailadres toe om een e-afrekening te krijgen, en krijg daarop een mail in m'n mailbox.
Neen, daar staat alleen mijn persoonlijk emailadres, heeft ook nooit een ander emailadres gestaan. Het is net voor de e-afrekening dat ik m'n emailadres daar toegevoegd had..xayana schreef:Kijk eens in Mijn Telenet onder 'Mijn contactgegevens' of dat emailadres daar ook staat.
Is da nie dieje van 'The sopranos' of zoiets ?cloink schreef:Ziet er mij nen louchen typ uit, prolly ne l33t hAx0r!