Vorige week vrijdagavond naar Mobistar gebeld dat ik een wegvallende lijn heb. Vandaag reeds telefoon gekregen dat er morgen iemand thuis het probleem komt nakijken.
Prachtige service van Mobistar in elk geval. Als ik lees hoe sommigen maanden aan het lijntje worden gehouden door hun ISP...
Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
Snelle service Mobistar
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Snelle service is er misschien wel, maar als ik zie hoe sommige mensen behandeld worden, ook door Mobistar. Zie naar mijn zus, zij ontving facturen van +80 euro, en zeker de helft daarvan kwam van smsjes. Op de factuur stond dan nog iets in de trand van: "we hebben uw gebruik nagekeken en nog steeds heeft u het perfecte abonnement". Tarara, heb haar op BASE Postpaid 0 gezet met optie onbeperkt sms'en en haar facturen daalden met de helft.
Mobistar mag dan lage prijzen hanteren, maar spijtig genoeg zijn sommige van hun abonnementen niet afgestemd op groot-verbruikers, en zijn er geen alternatieven binnen hun aanbod.
Op sommige vlakken is zelfs Proximus interessanter dan Mobistar, bv. als het aankomt op veel sms'en, bellen en surfen (Generation MTV); ook hun ADSL-verbindingen die veel te traag zijn (daarom ook dat ik overstap, ik heb gekozen voor een andere provider). 4 Mbps ok, maar 384 kbps? De spellen die ik wens te spelen zijn on-mo-ge-lijk om te spelen via een Mobistar-verbinding. Ik heb 8 maanden een bepaald spel gewoon niet gespeeld omdat Mobistar te hoge pings gaf, omdat de upload veel te laag was (zeg maar prehistorisch). Sinds recent speel ik het terug, met alle gevolgen van dien. 's Nachts spelen op een buitenlandse server (lees een internationale server met Spanjaarden enzovoort, zelfs Fransen geven hoge pings) = onmogelijk.
En dan nog hun samenwerking met Euphony, die er toch wel schandalige praktijken op na houdt.
Ze hebben natuurlijk ook wel goeie producten en hun prijzen op sommige producten zijn dan weer zeer goed. ADSL aan 6 Mb met 35 GB aan 25 euro, niemand biedt zo'n product aan. Of hun MyiPhone-abonnementen zijn ook zeer sterk. Wanneer ze VDSL2 leveren voor een degelijke prijs, zal ik misschien terug overstappen.
Mobistar mag dan lage prijzen hanteren, maar spijtig genoeg zijn sommige van hun abonnementen niet afgestemd op groot-verbruikers, en zijn er geen alternatieven binnen hun aanbod.
Op sommige vlakken is zelfs Proximus interessanter dan Mobistar, bv. als het aankomt op veel sms'en, bellen en surfen (Generation MTV); ook hun ADSL-verbindingen die veel te traag zijn (daarom ook dat ik overstap, ik heb gekozen voor een andere provider). 4 Mbps ok, maar 384 kbps? De spellen die ik wens te spelen zijn on-mo-ge-lijk om te spelen via een Mobistar-verbinding. Ik heb 8 maanden een bepaald spel gewoon niet gespeeld omdat Mobistar te hoge pings gaf, omdat de upload veel te laag was (zeg maar prehistorisch). Sinds recent speel ik het terug, met alle gevolgen van dien. 's Nachts spelen op een buitenlandse server (lees een internationale server met Spanjaarden enzovoort, zelfs Fransen geven hoge pings) = onmogelijk.
En dan nog hun samenwerking met Euphony, die er toch wel schandalige praktijken op na houdt.
Ze hebben natuurlijk ook wel goeie producten en hun prijzen op sommige producten zijn dan weer zeer goed. ADSL aan 6 Mb met 35 GB aan 25 euro, niemand biedt zo'n product aan. Of hun MyiPhone-abonnementen zijn ook zeer sterk. Wanneer ze VDSL2 leveren voor een degelijke prijs, zal ik misschien terug overstappen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik heb Mobistar ADSL.
Mijn zoon zit hier hele dagen Call of Duty te spelen. Hij zegt dat het allemaal vlot gaat.
Of is dat spel geen referentie voor online games ?
Mijn zoon zit hier hele dagen Call of Duty te spelen. Hij zegt dat het allemaal vlot gaat.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik speel War Rock (P2P). Dus in mappen met vliegtuigen en 32 spelers, dan lagt mijn spel enorm hard. Pings van +300 (terwijl pings van max 100 normaal zouden moeten zijn). Zelfs in maps met 16 spelers in CQC (dus gewoon wapens zonder voertuigen), dan nog is mijn ping één van de hoogste in de rooms.MarkDM schreef:Ik heb Mobistar ADSL.
Bij Telenet waren de pings tenminste normaal.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Mja, de verbindingskwaliteit zal voor een groot stuk afhangen waar je juist op het netwerk zit. Het is in elk geval netjes dat het zo snel opgevolgd wordt. Voor hetzelfde geld hadden ze dit weken kunnen laten aanslepen.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Geen oxidatie op de binnenlijn. Gaan een BGtechnieker langs sturen om de lijn volledig uit te laten meten (mogen/kunnen ze dat dan zelf niet?).
Wat belangrijker is: MobistarTV zal volgens de technieker via sateliet verlopen. Jammer.
Wat belangrijker is: MobistarTV zal volgens de technieker via sateliet verlopen. Jammer.