Wie weet waar ik moet zijn voor een moderne desk ? Ga een imac 27 " aanschaffen en ben op zoek naar een modern iets dat in de living kan worden gezet .
FunkStar schreef:hoh heb echt geen idee maar als je op google op design meubel voor imac ofzo zoekt zal je zeker iets vinden.
Kwestie van de juiste zoektermen te gebruiken.
Je vind wel iets maarniet in de regio of België . kom altijd in zweden uit of elders inhet buiten land. En vermoed dat de lever kosten plus de douane kosten te hoog zullen oplopen.
rowan schreef:Dat kan toch niet echt ergonomisch zijn
Aja en ze zijn vergeten om de systeem eenheid aan te sluiten
Het is enkel maar voor een beeld te geven van een proper ding voor in de living . Een moderne tafel van 1200 x 800 zou al voldoende zijn , zo kan er niet teveel rommel op komen te liggen
SniFManS schreef:Wie weet waar ik moet zijn voor een moderne desk ?
Kijk eens bij Topdeq.
Goeie service, redelijke prijzen, snelle levering.
Twee keer per jaar opendeurdag met kortingen.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
SniFManS schreef:Hoe zou ik daar aan beginnen Heb hier niks van materiaal thuis staan om iets uit aluminium of inox te maken zenne !!
Bij een metaalbewerker/smederij een plaat aluminium/... in de juiste vorm laten plooien (beetje denkwerk nodig, natuurlijk) + een blok hout in donkere vernis zetten = mooi contrast en geen prefab dus design
SniFManS schreef:Hoe zou ik daar aan beginnen Heb hier niks van materiaal thuis staan om iets uit aluminium of inox te maken zenne !!
Bij een metaalbewerker/smederij een plaat aluminium/... in de juiste vorm laten plooien (beetje denkwerk nodig, natuurlijk) + een blok hout in donkere vernis zetten = mooi contrast en geen prefab dus design