In de eerste drie dagen na de lancering van de iPhone 4 verkocht Apple maar liefst 1,7 miljoen toestellen. 'De succesvolste productlancering in de geschiedenis van Apple', aldus het bedrijf. De iPhone 4 wordt verkocht in de VSA, Duitsland, Frankrijk, Japan en het Verenigd Koninkrijk. Eind juli volgen andere landen, waaronder België. Hier zal hij verkocht worden door Mobistar. Volgens ZDnet zou de 16GB versie 629 euro kosten; die met 32 GB opslagcapaciteit 729 euro.
UB Frontpage
In de eerste drie dagen na de lancering van de iPhone 4...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
'k heb me eigenlijk altijd al afgevraagd waarom die gedeelde lancering - niet alle landen waar ze verkopen tegelijk? Ok, ja, ze gaan wel wat meer stock moeten aanleggen
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ze kunnen nu al niet volgen en met resultaat bepaalde iphones wat geel uitslaan in den beginne doordat alles nog niet goed opgedroogd is maar kan wel geen kwaad want na een aantal dagen verdwijnt dat en verdwijnt het niet krijg je een andere in de plaats al merk ik met de mijne nikske van gele kleur of wat dan ook opdevilkin schreef:'k heb me eigenlijk altijd al afgevraagd waarom die gedeelde lancering - niet alle landen waar ze verkopen tegelijk? Ok, ja, ze gaan wel wat meer stock moeten aanleggen
Pure fun die iphone 4.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
'k Ben geen kiekefretter hoor ('k supporter er alleen voor). Inwoners van Liedekerke staan echter beter bekend als de 'messentrekkers'. Pas dus maar op met wat je zegt.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
Je bent anderlechtsupporter = dus een kiekefritter en ik ben ne kwekker, zolang het maar geen strontschepper of boer is ist goedMaglor schreef:'k Ben geen kiekefretter hoor ('k supporter er alleen voor). Inwoners van Liedekerke staan echter beter bekend als de 'messentrekkers'. Pas dus maar op met wat je zegt.
Ge kunt ze kussen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 7 keer
Die verkoopcijfers zijn toch ongelofelijk. Wanneer ik komende maanden eens toevallig €729 over heb dan koop ik ook een 32gb maar eerst wil ik zeker zijn dat alle problemen van de baan zijn.
-
- Elite Poster
Welke problemen?Mobile Viking schreef:Die verkoopcijfers zijn toch ongelofelijk. Wanneer ik komende maanden eens toevallig €729 over heb dan koop ik ook een 32gb maar eerst wil ik zeker zijn dat alle problemen van de baan zijn.
Dat het signaal eens durft wegvallen ofzo? Dat is er wel eens maar men overroept dit hoor, ik maak me er niet druk in wat niet wil zeggen men dit probleem wel eens mag gaan oplossen maar dat zal niet voor nu zijn want das voor mij meer iets hardware matigs dan software matig.
Maar in feite hoef je je er niet echt druk in te maken, dat valt nog heel goed mee allemaal, vergeet niet; ik heb al gelezen dat een htc desiere,nokia N95,nexus one enz.... dit ook wel eens voorhebben.
Dat wat dat geel betreft is ook iets waar je niet van wakker moet liggen; ik heb m'n iphone 4 en niks te zien zenne . En mocht dit zo zijn dan zou dit na een paar dagen verdwijnen, gebeurt dit niet dan krijg je een nieuw toestel.
Voor de rest zijn er geen problemen.
Mobile vikings is de enige die vanaf morgen al de microsims levert dus morgen of overmorgen heb ik deze.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
Wistk nie.Rke schreef:Bij BASE zijn de microsims als sinds vorige week te verkrijgenMarlboro schreef: Mobile vikings is de enige die vanaf morgen al de microsims levert dus morgen of overmorgen heb ik deze.
Ge kunt ze kussen
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Tja, problemen ...
Wat ik ook probeer, ik kan het signaal niet laten verzwakken. En gele plekken heb ik al helemaal niet.
Dus bij mij al helemaal geen problemen.
Wat ik ook probeer, ik kan het signaal niet laten verzwakken. En gele plekken heb ik al helemaal niet.
Dus bij mij al helemaal geen problemen.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Dat is - quite frankly - onzin. Dit soort gedrag kan je bij elke moderne GSM nabootsen en is inherent aan het ontwerp van de antennes. Heb hier zelf 2 smartphones en beiden verliezen 1 a 2 "streepkes" wanneer ik ze op een specifieke manier vast hou. Het probleem met de iPhone 4 is dat ze in sommige gevallen niet 1 a 2, maar gewoon alles verliezen. Zal allicht ook afhangen van de omstandigheden, maar een alleenstaand geval is het dus al lang niet meer.theduvelking schreef:Wat ik ook probeer, ik kan het signaal niet laten verzwakken.
Dat gezegd zijnde: blij dat jij er tevreden mee bent, da's wat telt natuurlijk!
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
Ik moet nog effe wachten achter m'n microsim maar hetgeen ik er nu al mee kan doen is allemaal toppie.cloink schreef:Dat is - quite frankly - onzin. Dit soort gedrag kan je bij elke moderne GSM nabootsen en is inherent aan het ontwerp van de antennes. Heb hier zelf 2 smartphones en beiden verliezen 1 a 2 "streepkes" wanneer ik ze op een specifieke manier vast hou. Het probleem met de iPhone 4 is dat ze in sommige gevallen niet 1 a 2, maar gewoon alles verliezen. Zal allicht ook afhangen van de omstandigheden, maar een alleenstaand geval is het dus al lang niet meer.theduvelking schreef:Wat ik ook probeer, ik kan het signaal niet laten verzwakken.
Dat gezegd zijnde: blij dat jij er tevreden mee bent, da's wat telt natuurlijk!
Over het bereik en het verlies ervan kan ik nog niks zeggen.
Maar ik heb dit wel al bij alle iphone tegen gekomen maar herhaal nogmaals dit ferm overroepen is.
Ge kunt ze kussen
En bij Proximus al een tijd langer... MV/ BASE waren zeker niet de eersteRke schreef:Bij BASE zijn de microsims als sinds vorige week te verkrijgenMarlboro schreef: Mobile vikings is de enige die vanaf morgen al de microsims levert dus morgen of overmorgen heb ik deze.
-
- Elite Poster
Ik ben zelf naar een proximus center gegaan en heb ook deze week nog eens gebeld= geen microsims zeggen ze?flt schreef:En bij Proximus al een tijd langer... MV/ BASE waren zeker niet de eersteRke schreef:Bij BASE zijn de microsims als sinds vorige week te verkrijgenMarlboro schreef: Mobile vikings is de enige die vanaf morgen al de microsims levert dus morgen of overmorgen heb ik deze.
Ge kunt ze kussen
Zitten nog met een beperkte stock, misschien als je heeeel erg lang zaagtMarlboro schreef:Ik ben zelf naar een proximus center gegaan en heb ook deze week nog eens gebeld= geen microsims zeggen ze?
Maar er zijn er al de deur uit dat wel
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Inderdaad, beter zagenMarlboro schreef:Ik ben zelf naar een proximus center gegaan en heb ook deze week nog eens gebeld= geen microsims zeggen ze?
http://twitter.com/slk8500/status/16548463782
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Vandaag langs Proximus geweest in Wijnegem voor info over 3g op iPad & iPhone combinatie, maar ze hebben er nog niets voor. Ook hun micro sim kaarten moet je nu enkele weken op wachten (volgens deze verkoper).
Daar ik al bij Base ben heb ik men geknipte sim laten wisselen voor een echte micro sim kaart en ineens een extra prepaid micro sim kaartje erbij genomen voor men iPad 3g. Dan kan ik 10 euro herladen wanneer ik het nodig heb voor 500mb.
Base heeft blijkbaar ook een abonnementje van 25 euro per maand voor 2gig, maar dit bestaat niet in prepaid versie. Is misschien intressant voor mij in de toekomst
Daar ik al bij Base ben heb ik men geknipte sim laten wisselen voor een echte micro sim kaart en ineens een extra prepaid micro sim kaartje erbij genomen voor men iPad 3g. Dan kan ik 10 euro herladen wanneer ik het nodig heb voor 500mb.
Base heeft blijkbaar ook een abonnementje van 25 euro per maand voor 2gig, maar dit bestaat niet in prepaid versie. Is misschien intressant voor mij in de toekomst