Mijn oude vertrouwde 17" CRT monitor heeft de geest gegeven en ben dus op zoek naar een goedkoop TFT scherm voor mijn server in de kelder. Iemand die er toevallig nog eentje op overschot heeft staan en deze voor een goed prijske wilt laten gaan ?
thanks,
sasuke
[Gezocht] 2dehands 15-17-19" TFT Monitor
-
- Starter Plus
- Bedankt: 2 keer
Hoe dringend is het? Begin volgende week wordt mijn Mac geleverd, en heb ik normaal gezien mijn Samsung Syncmaster 913v niet meer nodig... . Is een 19" als ik me niet vergis...
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Daarom dat ik dan ook probeer een goedkope 2de hands op de kop te tikken, dan moet ik niet meer mijn scherm naar beneden dragen (of de server naar boven) als ik dan toch eens een scherm nodig heb.conehead schreef:een monitor is handig maar tegenwoordig heb je dat eigenlijk nog zelden nodig, zeker voor een server.
Grtz,
Sasuke
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Dringend is het zeker niet, ik kan dus nog wel ff wachten (aan wat voor prijs had je gedacht ? ==> PM)Viatchislav schreef:Hoe dringend is het? Begin volgende week wordt mijn Mac geleverd, en heb ik normaal gezien mijn Samsung Syncmaster 913v niet meer nodig... . Is een 19" als ik me niet vergis...
Grtz,
Sasuke