Naar aanleiding van een recente evolutie in het forum van userbase zou ik graag iedere ISP medewerker willen vragen contact op te nemen met mij via privé bericht. We zijn ons ervan bewust dat bepaalde ISP medewerkers liever niet publiek gekend zijn (of überhaupt niet gekend mogen zijn). Toch ben ik er zeker van overtuigd dat iedere actieve user hier graag zijn steentje bij wenst te dragen. Daarom willen wij samen met de ISP staff een beschermende methodiek opbouwen, dit zowel voor de medewerker als voor de rest van de gebruikers. Het gebeurt namelijk helaas al te vaak dat gebruikers per ongeluk persoonlijke informatie ten grabbel gooien die dan in verkeerde handen zou kunnen komen.
Contact opnemen met mij blijft confidentieel, het is niet zo dat we jou identiteit publiek maken of deze doorgeven aan derden. De keuze om jou functie bekend te maken of niet blijft je volledig vrij. Ik ben tevens ook via e-mail beschikbaar indien dit gewenst zou zijn.
Het is absoluut niet de bedoeling om een "members-only" clubje te creëren van ISP medewerkers, ook een publieke lijst is niet ons doel. Het gaat ons om de bescherming van de gebruiker, of dit nu een ISP medewerker is of een andere gebruiker.
Mod edit: gelieve Wouter hierover niet aan te spreken, hij zal niet kunnen antwoorden, maar een mail te sturen naar community [apestaartje] userbase.be.