[Te Koop] Harman Kardon TC30 Universal Remote

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Te koop: 1 Harman/Kardon TC30 Universal Remote

Afbeelding

URL: http://www.harmankardon.com/NL-NL/Produ ... ?PID=TC+30

Is eigenlijk een rebrand van de Logitech Harmony reeks (meerbepaald een soort kruising van de 520/550 en de 720), maar dan in een "luxe" jasje... Toestel is ongeveer 3 jaar oud, maar werkt nog helemaal zoals het hoort, ook de batterij is in prima conditie. Uiteraard hier en daar een gebruiksspoor, het meest opvallende is het afgescheurde klepje dat vooraan de USB-poort normalerwijze afschermt. Komt met de remote zelf, de docking en de stroomadaptor. Software is te downloaden (of ik zet dat even op een cd'tje indien gewenst), doch enkel gegarandeerd werkend op XP (!), al bestaan daar workarounds voor, naartschijnt. :) Verpakking heb ik ook niet meer, ge kunt eventueel een plastiek zakske krijgen als ge komt afhalen... :D

Huidige prijzen heb ik niet, daar deze niet meer verkocht wordt. Dit is de enige die hem nog levert precies: http://shop.gadgetgarden.nl/shop/harman ... /7/75/704/
Nu, die prijs is overdreven natuurlijk (kostte allicht zoiets toen ie net uit kwam?), maar even om te illustreren dat dit zgn. premium spul is! ;)

Prijs: 75€ lijkt me zeer schappelijk ? Af te halen in Schilde of kan eventueel opgestuurd worden (na betaling vooraf en op kosten én risico van de koper).
ooh. shiny.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Ik denk dat ej beter gaat moeten doen qua prijs. Vandaag een soortgelijke nieuw op ibood voor 85 €.

http://www.ibood.com/be/nl/
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Goztow schreef:Ik denk dat ej beter gaat moeten doen qua prijs. Vandaag een soortgelijke nieuw op ibood voor 85 €.
Ik begrijp uw reactie, doch dit is een heel andere remote. Een beetje een dure Mercedes vergelijken met een gerieflijke Skoda (ben zelf Skoda rijder, dus vandaar dat ik uw opmerking wel begrijp... ;) ). En als je een Bentley wil, dan ben je 500€+ kwijt (bijvoorbeeld...) !

Dat gezegd zijnde: ik sta open voor elk goed bod.
ooh. shiny.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ding lijkt akelig hard op m'n Harmony 555. Welke prijs ik daar voor betaald heb ga ik niet vertellen :P.
Is dat metaal (aluminium) ?
Ding hier gaat nogal eens de grond op en vind de Harmony net niet stevig genoeg (tov de Bravia-remote waar ik niks meer mee doe...)
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

meon schreef:Ding lijkt akelig hard op m'n Harmony 555. Welke prijs ik daar voor betaald heb ga ik niet vertellen :P.
Klopt, is een beetje een kruising dus van allerhande Harmony modelletjes... De "body" lijkt van de 555 (520 eigenlijk...), het scherm is dan weer overduidelijk van de 720. En ja, uw 555 gaat een pak goedkoper geweest zijn dan deze H/K... :P
meon schreef:Is dat metaal (aluminium) ?
Ding hier gaat nogal eens de grond op en vind de Harmony net niet stevig genoeg (tov de Bravia-remote waar ik niks meer mee doe...)
Neen, net zoals de Harmony's is dit gewoon plastic. Zelf ben ik er nogal zuinig op geweest, dus geen idee wat er gebeurt indien ie tegen de grond gaat. ;)
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”