hoi allemaal,
Tsja vreemd,ik ben bezig geweest met het instellen van een andere voip provider (voipbuster) op mijn siemens C470IP en in eens werkt mijn nummerwagave niet meer.
Ik heb de handset al gereset en ge-update,veranderde niets.
Ik heb dommel homeconnect met de daarbij horende siemens sx762.
Bij oproepen gemist staat wel een nummer, en een naam als die in mijn adresboek staat.
Ook als er aan de andere kant opgehangen word zie een fractie van een seconden het nummer dat hij opslaat in oproepen gemist.
Iemand eerder iets dergelijksmee gemaakt? of heeft iemand een idee wat er mis is gegaan, het heeft altijd gewoon gewerkt.
alvast bedankt!
nummerweergaven werkt niet meer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Dus het gaat over het inkomende nummer dat je niet meer ziet verschijnen ? Hoe is je C470 aangesloten op je SX762 ? Via IP of analoog ?
Bij mijn weten is er in de C470 geen instelling om dit uit te schakelen. Heb je mischien iets in de SX762 gewijzigd ?
Bij mijn weten is er in de C470 geen instelling om dit uit te schakelen. Heb je mischien iets in de SX762 gewijzigd ?
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Mijn telefoon is aangesloten op de "phone 1" ingang.
Ik denk inderdaad niet dat er een instelling in de c47h is voor nummerweergaven.(die staat standaard aan)
En ja het is mogelijk dat ik een instelling heb veranderd in mijn router..maar geen idee welke..![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Ik denk inderdaad niet dat er een instelling in de c47h is voor nummerweergaven.(die staat standaard aan)
En ja het is mogelijk dat ik een instelling heb veranderd in mijn router..maar geen idee welke..
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Tomola,
Vermits je een IP DECT heb zou ik deze gewoon instellen om op de SX762 te registreren vi het netwerk ipv. de 2 via een analoge verbinding te koppelen. Dan ga je zowieso geen problemen qua nummerweergave meer hebben.
Principe is vrij eenvoudig, gewoon net zoals je voipbuster ingesteld hebt op de C470 een provider configureren maar dan met het IP adres van de SX762 en als username en psw *3 (of een andere als deze al in gebruik mocht zijn). Dan zal je wel ook in de SX762 moeten configureren dat deze extensie (*3) belt bij inkomende oproepen.
Vermits je een IP DECT heb zou ik deze gewoon instellen om op de SX762 te registreren vi het netwerk ipv. de 2 via een analoge verbinding te koppelen. Dan ga je zowieso geen problemen qua nummerweergave meer hebben.
Principe is vrij eenvoudig, gewoon net zoals je voipbuster ingesteld hebt op de C470 een provider configureren maar dan met het IP adres van de SX762 en als username en psw *3 (of een andere als deze al in gebruik mocht zijn). Dan zal je wel ook in de SX762 moeten configureren dat deze extensie (*3) belt bij inkomende oproepen.
Internet: EDPNet VDSL