Telenet: 2 digicorders aanlsuiten.

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Twee vraagjes:
1) Om 2 digicorders -interactief- aan te sluiten, heb je theoretisch een switch nodig, om het signaal te verdelen naar de 2 digicorders.
Gezien één van de digicorders via een Devolo of homeplug aangesloten moet worden (geen UTP kabel naar de tweede locatie) ben ik van plan op ze alle 2 via de homeplug aan te sluiten (dan spaar ik een switch).
Kan ik gewoon 3 stuks kopen? eentje op de modem, en eentje voor elke digicorder?
Is dit 100% Plug-and-Play of moeten die ingesteld worden ?

2) Naar ik heb horen zeggen, kan je de opnames van de ene digicorder bekijken op de tweede.
Is dit een service die moet aangevraagd worden bij Telenet ? Hoe gaat dit in zijn werk ? Ik neem aan dat de content dan wel over de netwerkverbinding loopt ?

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Je kan ze perfect aansluiten met 3 van deze powerlines.
Veel configureren is daar niet aan, ik raad wel aan van de beveiliging in te schakelen (via utp op computer aansluiten één voor één).

Je opnames kan je enkel op de digicorder bekijken waarmee ze zijn opgenomen.
Je kan wel iets op aanvraag bestellen op de 1ste digicorder stopzetten en verder bekijken op de tweede.

Mvg
Jellen
Everything that has a beginning has an end.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”