Beste forumleden
Hierbij mijn onwaarschijnlijke ervaringen met dxADSL:
op mijn dxadsl beheerpagina staat een factuur al 3 maanden lang als onbetaald, terwijl het al sinds die tijd WEL betaald is. De betalingsbewijs heb ik al minstens 10 keer gemailed en gefaxed en tevens 2 x gestuurd met een aangetekende brief; 1 naar Harelbeke en 1 naar Zaventem (ze zijn overgenomen door fulladsl naart schijnt...).
Sinds 3 maanden heb ik ze al minstens 20 keer opgebeld, elke keer krijg ik het zelfde brutale antwoord: DAT MOET VERWERKT WORDEN HE MENEER... en gedaan !!!
Ondertussen heb ik ze ook al 10 keer gemailed en 2 andere aangetekende brieven gestuurd voor de opzegging van mijn abonnement; uiteraard geen reactie, NIETS !!! ZE NEGEREN GEWOON ALLES.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Ik probeer al sinds eind februari mijn abo op te zeggen dmv de NORMALE PROCEDURE, maar zonder resultaat. Het is alsof ze daar niets ontvangen, maar volgens mij negeren ze het gewoon allemaal... want zowel de mail adressen, als de fax nummers als de adressen zelf zijn de juiste.
dxADSL negeert ALLES (of zijn ze dood?!)
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Aangetekend opzeggen (opzegtermijn van 1 maand), bij een andere provider gaan activeren en that's it.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Of dxADSL door FullADSL overgenomen is weet ik niet en is door hen in ieder geval tegengesproken.
Wel is FullADSL door Scarlet overgenomen en ook door beide bevestigd.
De administratie (lees: fakturatie) van dxADSL gebeurt door FullADSL (nu dus Scarlet)
Lees een paar threads in het forum over Scarlet en haar helpdesks en administratie en dan weet je het wel.
Sedert de overname golf die begon met Belgacom die Scarlet overnam, die daarna FullADSL overnam draait daar alles in het honderd.
Ik heb jaren een tevreden klant geweest via diverse ISP's op het (oude) Scarlet netwerk, maar nu word het "my very worst experience"
Ik begin mij trouwens af te vragen of Belgacom dit opzettelijk laat gebeuren om de alternatieve ISP's in een slecht daglicht te plaatsen.
Wel is FullADSL door Scarlet overgenomen en ook door beide bevestigd.
De administratie (lees: fakturatie) van dxADSL gebeurt door FullADSL (nu dus Scarlet)
Lees een paar threads in het forum over Scarlet en haar helpdesks en administratie en dan weet je het wel.
Sedert de overname golf die begon met Belgacom die Scarlet overnam, die daarna FullADSL overnam draait daar alles in het honderd.
Ik heb jaren een tevreden klant geweest via diverse ISP's op het (oude) Scarlet netwerk, maar nu word het "my very worst experience"
Ik begin mij trouwens af te vragen of Belgacom dit opzettelijk laat gebeuren om de alternatieve ISP's in een slecht daglicht te plaatsen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ze zullen nog altijd problemen hebben met de post i
hahahaha
hahahaha
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
SCHOKKEND:
ik heb net mijn dxadsl mailbox bekeken om te zien of ze mijn mails gelezen hebben of niet (had ontvangstbevestiging gevraagd)
ik zag dit: mail x WAS DELETED WITHOUT BEING READ !!!!!!!!!!
echt waar; dus ze deleten gewoon de mails dat ze krijgen, WTF !!!
wat voor een apenprovider is dit gvd !!!
ik heb net mijn dxadsl mailbox bekeken om te zien of ze mijn mails gelezen hebben of niet (had ontvangstbevestiging gevraagd)
ik zag dit: mail x WAS DELETED WITHOUT BEING READ !!!!!!!!!!
echt waar; dus ze deleten gewoon de mails dat ze krijgen, WTF !!!
wat voor een apenprovider is dit gvd !!!
Aangetekend opzeggen (brief zal terug keren maar je hebt bewijs). Uw opzeg via email naar [email protected] sturen en uw domiciliëring stopzetten...
Meer moet je niet meer doen, heb ik ook zo gedaan. Na een tijdje zal je zien dat je niet meer kan inloggen op hun site dan weet je dat je abonnement is stop gezet..
Ik vind dit echt wel een schande dat een bedrijf zo omgaat met zijn (ex)klanten, ze moeten voor deze praktijken eens goed op hun vingers getikt worden..
Meer moet je niet meer doen, heb ik ook zo gedaan. Na een tijdje zal je zien dat je niet meer kan inloggen op hun site dan weet je dat je abonnement is stop gezet..
Ik vind dit echt wel een schande dat een bedrijf zo omgaat met zijn (ex)klanten, ze moeten voor deze praktijken eens goed op hun vingers getikt worden..
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 11:24
Mijn vriendin zit bij DXadsl (op mijn aanraden nog wel vele jaren geleden) en haar tienerkids doen niks anders dan downloaden, zodat ze elke maand minstens dubbel over haar limiet zit. Zonder gevolgen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Shekeer,hou alle bewijzen van een aangetekend schrijven maar zeer goed bij,als ze daar toch eens wakker worden zullen ze zeker beginnen te dreigen gerechtelijke stappen te ondernemen.
Neem ook van iedere e-mail die je verstuurd naar hen een kopie,en ook deze die terugkomt,die bevestigd dat deze niet gelezen is.
Neem ook van iedere e-mail die je verstuurd naar hen een kopie,en ook deze die terugkomt,die bevestigd dat deze niet gelezen is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Toen destijds dxadsl het klantenbestand van RDSL overnam ben ik meegegaan.
Aanvankelijk was ik best tevreden, maar van de administratie klopte niet veel.
Vaak maandenlang ontving ik geen faktuur en omdat ik niet het risico wilde lopen plots afgesloten te worden, belde of mailde ik dan maar weer met de administratie om te verzoeken de fakturen van de verstreken maanden te sturen.
Ik denk dat in die periode veel oud RDSL klanten nooit iets betaald hebben.
Technisch klopte het daar wel, support was goed tot ze verleden jaar april plotseling mijn lijn afsloten.
Reden was dat ze me om wilden zetten naar een ander netwerk en geen antwoord kregen.
Dat klopte ook, bleek achteraf, want ze stuurde deze mail naar een al jaren niet bestaand adres wat kennelijk in het (niet juiste) RDSL bestand zat, terwijl ze heel goed op de hoogte waren van mijn juiste mail adres want daar correspondeerde ik regelmatig mee met dxadsl.
Maar goed, ik heb niet gezeurd, opnieuw aansluitkosten betaald, ik wilde immers zo snel mogelijk weer mijn fixed IP terughebben.
Inmiddels was het hier mogelijk VDSL2 te krijgen, maar niet via dxadsl.
Dus abo opgezegd en naar edpnet vdsl2 overgegaan.
Wanneer ik de serieele faktuurnummers van de afgelopen maanden bekijk van fulladsl en van elkaar aftrek, hebben meer mensen de overstap gemaakt.
Aangenomen dat fulladsl seriële faktuurnummers gebruikt, zijn de hoeveelheid fakturen die verstuurd werden de afgelopen maanden: 19400, 19300, 19100 en 18000 voor de maand mei, een flinke teruggang waarschijnlijk als gevolg van het niet aan kunnen bieden van vdsl2.
Aanvankelijk was ik best tevreden, maar van de administratie klopte niet veel.
Vaak maandenlang ontving ik geen faktuur en omdat ik niet het risico wilde lopen plots afgesloten te worden, belde of mailde ik dan maar weer met de administratie om te verzoeken de fakturen van de verstreken maanden te sturen.
Ik denk dat in die periode veel oud RDSL klanten nooit iets betaald hebben.
Technisch klopte het daar wel, support was goed tot ze verleden jaar april plotseling mijn lijn afsloten.
Reden was dat ze me om wilden zetten naar een ander netwerk en geen antwoord kregen.
Dat klopte ook, bleek achteraf, want ze stuurde deze mail naar een al jaren niet bestaand adres wat kennelijk in het (niet juiste) RDSL bestand zat, terwijl ze heel goed op de hoogte waren van mijn juiste mail adres want daar correspondeerde ik regelmatig mee met dxadsl.
Maar goed, ik heb niet gezeurd, opnieuw aansluitkosten betaald, ik wilde immers zo snel mogelijk weer mijn fixed IP terughebben.
Inmiddels was het hier mogelijk VDSL2 te krijgen, maar niet via dxadsl.
Dus abo opgezegd en naar edpnet vdsl2 overgegaan.
Wanneer ik de serieele faktuurnummers van de afgelopen maanden bekijk van fulladsl en van elkaar aftrek, hebben meer mensen de overstap gemaakt.
Aangenomen dat fulladsl seriële faktuurnummers gebruikt, zijn de hoeveelheid fakturen die verstuurd werden de afgelopen maanden: 19400, 19300, 19100 en 18000 voor de maand mei, een flinke teruggang waarschijnlijk als gevolg van het niet aan kunnen bieden van vdsl2.