Wie bij Mobistar een contract van 24 maanden aangaat op de abonnementen My15, My25, My 45, My70 en My99, krijgt voortaan een datavolume om mobiel te internetten. Op een aantal abonnementen kan nu optioneel gekozen worden voor mobiel internet voor 5 euro per maand meer. Ook is er voortaan een nieuw abonnement beschikbaar om mobiel via je laptop te internetten.
Wie een mobiel spraakabonnement aangaat bij Mobistar, kan voortaan kiezen uit vier bonussen die toegepast worden daarop. Wie ingaat op zo'n bonus, gaat een contract aan van 24 maanden. De bonussen zijn: MyComfort+, MyComfort, MyFriends en MyMusic.
My Comfort+ is enkel geldig op de drie duurste abonnementsvormen, nl. My 45, My 70 en My99. Naast een extra aantal belminuten, wordt er ook een datavolume van 100 MB toegewezen. Om mobiel te internetten met My45 moet gekozen worden voor de bonus MyFriends waarmee 50 MB datavolume toegevoegd wordt. Voor My25 is de optie MyMusic vereist om gratis 50 MB te gebruiken.
Optioneel 50 MB voor 5 euro
Optioneel kan er gekozen worden voor "Mobile Mail & Surf Basic" voor 5 euro per maand. Daarvoor in de plaats krijg je een datavolume van 50 MB. Mobistar lijkt gekeken te hebben naar de recente verbeteringen die concurrent Proximus heeft doorgevoerd. Daar is datavolume om mobiel te internetten in vergelijkbare opties met idem prijzen verkrijgbaar.
Ook nieuw abonnement om mobiel te internetten via laptop
Internet Everywhere Relax wordt toegevoegd aan de resem bestaande mobiele dataoplossingen. Het abonnement laat de klant toe 750 MB per maand te gebruiken voor een prijs van 15 euro per maand; extra megaytes worden gefactureerd aan 10 cent. Momenteel is de vereiste usb-modem gratis.
Mobistar past abonnementen aan: gratis mobiel internet inbgr
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
En een extra korting voor wie online zijn bestelling plaatst! Maar dan moeten ze wel maken dat hun website werkt... Gisteren kon ik voor mijn madam probleemloos een My15 activeren (met gratis onbeperkt SMS) maar voor mijzerlf een My45 met extra belminuten en Data ( en de eerste 6 maand gratis door online te bestellen) dan liep zowel FF als IE telkens vast op een 'u heeft een oude link gebruikt' of een CMS-login scherm.
Wou nochtans graag bestellen voor mijzelf!
Wou nochtans graag bestellen voor mijzelf!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
en wat bedoelen ze met "gratis"?
ik zie alleen limieten...tot 750mbyte ... voor 15 euro?
alleen die modem is gratis?
bij Mobile vikings heb ik voor 15 euro 1000sms (1 maand), 60 belminuten (tot het op is) en onbeperkt internet (FUP van 1gigabyte)
hooguit nog geen 3G "adsl" snelheden overal...
maar genoeg voor foto/film/muziek/email op te sturen / af te halen
ik zie alleen limieten...tot 750mbyte ... voor 15 euro?
alleen die modem is gratis?
bij Mobile vikings heb ik voor 15 euro 1000sms (1 maand), 60 belminuten (tot het op is) en onbeperkt internet (FUP van 1gigabyte)
hooguit nog geen 3G "adsl" snelheden overal...
maar genoeg voor foto/film/muziek/email op te sturen / af te halen