Ik zou hier een oude laptop terug willen oplappen om in de verkoop te gooien. Het ding heeft een officiële Millennium licensie (sticker met key hangt op de laptop) maar uiteraard heb ik daar geen install CDs meer van.
Iemand enig idee hoe ik daar nog aangeraak ? Heb al eens gezocht naar torrents e.d. maar met weinig succes...
Windows Me Dutch
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
kijk eens op usenet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Me bij leveren? das echt het slechte MS os (kuch DOS schol) ooit. Dan kan je echt beter een ubuntu erop zetten, dat gaat beter werken, veiliger zijn (ME zijn geen patches meer voor!)
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Volgens mij draait er ook geen enkel virus meer op ook
[ Post made via mobile device ]
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Als je het dan toch illegaal wilt doen, zoek je beter op Windows XP. Installeer evt. het tooltje Bitche, te vinden op http://convivea.com/product.php?id=2Tomby schreef:Ik zou hier een oude laptop terug willen oplappen om in de verkoop te gooien. Het ding heeft een officiële Millennium licensie (sticker met key hangt op de laptop) maar uiteraard heb ik daar geen install CDs meer van.
Iemand enig idee hoe ik daar nog aangeraak ? Heb al eens gezocht naar torrents e.d. maar met weinig succes...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik heb ook nog een computer gehad met Me standaard geinstalleerd. We hadden zeker 3 keer per week een blauw scherm.
Na enkele jaren XP erop gezet en sindsdien geen crash niet meer en gaat zelfs nog een beetje sneller dan vroeger.
Dus ik zou echt niet meer voor Me gaan.
Na enkele jaren XP erop gezet en sindsdien geen crash niet meer en gaat zelfs nog een beetje sneller dan vroeger.
Dus ik zou echt niet meer voor Me gaan.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hij wil het niet illegaal doen, hij heeft een officiële Millennium licensiequistnix schreef:Als je het dan toch illegaal wilt doen, zoek je beter op Windows XP. Installeer evt. het tooltje Bitche, te vinden op http://convivea.com/product.php?id=2
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik heb nog een Millenium CD. Als het nog nodig is kan ik een copy bezorgen via mijn homepage.
Opletten met die versies op P2P-netwerken : ze zijn dikwijls voorzien van een virus.
Weet ook dat je geen updates meer kan downloaden bij Microsoft. Ze wel nog elders te vinden op het web, maar hoe betrouwbaar ?
Ook met die oude Internet Explorer kan je niet veel meer doen.
gr,
Mark
Opletten met die versies op P2P-netwerken : ze zijn dikwijls voorzien van een virus.
Weet ook dat je geen updates meer kan downloaden bij Microsoft. Ze wel nog elders te vinden op het web, maar hoe betrouwbaar ?
gr,
Mark
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Mod edit: dit gaat een stap te ver, wij wensen geen illegaal downloaden aan te moedigen.
Heb je geen usenet, dan kun je tijdelijk een gratis proefaccount aanvragen bij Hitnews of Yabnews. (http://member.hitnews.eu/signup.php & https://www.yabnews.nl/aanvragen/proefaccount/3)
Ik raad Alt.Binz aan om van usenet te downloaden.
Edit:
Sorry mod, dacht dat enkel directe links oid verboden was
Heb je geen usenet, dan kun je tijdelijk een gratis proefaccount aanvragen bij Hitnews of Yabnews. (http://member.hitnews.eu/signup.php & https://www.yabnews.nl/aanvragen/proefaccount/3)
Ik raad Alt.Binz aan om van usenet te downloaden.
Edit:
Sorry mod, dacht dat enkel directe links oid verboden was
Inderdaad, je kan er zo goed als niks meer mee doen als je wilt internetten. Veel dingen gaan niet werken.MarkDM schreef:
Misschien best een linux distro erop zetten zoals ubuntu.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ubuntu is veel te log voor zo'n systeem.Wannes867 schreef:Inderdaad, je kan er zo goed als niks meer mee doen als je wilt internetten. Veel dingen gaan niet werken.MarkDM schreef:
Misschien best een linux distro erop zetten zoals ubuntu.
- quistnix
- Erelid
Bwa, met Gnome en zeker KDE is dat inderdaad zo, maar met XFce als desktop environment en de laatste versie van Ubuntu, de 10.4 die zeer snel boot moet dat volgens mij nog wel meevallen.silencer schreef:Ubuntu is veel te log voor zo'n systeem.
- quistnix
- Erelid
Een oude laptop met Windows ME licentie staat er. De processor zou een Pentium 3 Mobile kunnen zijn met 128 MB geheugen, wild guess.AnD schreef:En wat voor een systeem is het want dat kan ik nergens terug vinden ?silencer schreef: Ubuntu is veel te log voor zo'n systeem.
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb ubuntu hier op een pentium 4 celeron 2.4Ghz met 64 MB Ram en dat werkt nog goed.quistnix schreef:Een oude laptop met Windows ME licentie staat er. De processor zou een Pentium 3 Mobile kunnen zijn met 128 MB geheugen, wild guess.AnD schreef:En wat voor een systeem is het want dat kan ik nergens terug vinden ?silencer schreef: Ubuntu is veel te log voor zo'n systeem.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Een P4 2.4 met slechts 64M ?! Lijkt me een rare combinatie, 64M is eerder nog van in de tijd van de Pentium 1.AnD schreef:Ik heb ubuntu hier op een pentium 4 celeron 2.4Ghz met 64 MB Ram en dat werkt nog goed.
Die laptop van mij is overigens een Celeron 800MHz met 384M.
Maar back on-topic: probleem opgelost. Bedankt aan iedereen die geholpen heeft!
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Dat is een computer waar ik vanalles mee test en op dit moment steekt er 64 MB Ram in.Tomby schreef:Een P4 2.4 met slechts 64M ?! Lijkt me een rare combinatie, 64M is eerder nog van in de tijd van de Pentium 1.AnD schreef:Ik heb ubuntu hier op een pentium 4 celeron 2.4Ghz met 64 MB Ram en dat werkt nog goed.
Die laptop van mij is overigens een Celeron 800MHz met 384M.
Maar back on-topic: probleem opgelost. Bedankt aan iedereen die geholpen heeft!