Wie weet er iets meer van?
Door wat veranderingen in het huis dacht ik met powerlineadapters verder te kunnen.
Benedenverdiep staat alles wat met tv,computer,etc te maken heeft.(digitaal telenet).
Nu door omstandigheden is er op andere plaats digitaal tv meer van nu.
Kan ik door gebruik van 2 (of 3)powerline adapters via elektriciteitsnet op 2 tv's digitaal tv abonnement bekijken(digibox of digicorder),zonder meerprijs?
Hoe ga ik dan juist te werk?
want hebben me die adapters aan mijn been gelapt....maar betaal nu voor 2 ook(wel digibox en digicorder),kan ik één van beide abo's opzeggen en toch op 2 verschillende kamers de tv van zelfde posten blijven voorzien?(om werken door kabelaansluitingen etc te veranderen niet te moeten uitvoeren)
bedankt
gebruik powerline adapters
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Om TV te kijken bij Telenet (ongeacht of dit analoog of digitaal is) heb je steeds een coax aansluiting nodig. De powerline aansluitingen zijn enkel een alternatief voor de UTP aansluiting welke gebruikt wordt voor de interactiviteit.pat15 schreef:Kan ik door gebruik van 2 (of 3)powerline adapters via elektriciteitsnet op 2 tv's digitaal tv abonnement bekijken(digibox of digicorder),zonder meerprijs?
Per TV heb je steeds een decoder nodig... wil je dus op twee TV's digitaal kijken zal je ook twee decoders nodig hebben.pat15 schreef:kan ik één van beide abo's opzeggen en toch op 2 verschillende kamers de tv van zelfde posten blijven voorzien?(om werken door kabelaansluitingen etc te veranderen niet te moeten uitvoeren)