myminfin

Plaats reactie
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

voor de een of andere reden werkt die klote website niet onder ubuntu firefox 3.6.3, .. iemand enig idee waarom? ik denk dat het met java te maken heeft, het zit namelijk zo, mijn vriendin heeft een huis geërfd en ik zou het KI van haar vermogen moeten hebben om dit dan te kunnen aangeven aan de belastingen, .. maar ik bezit totaal geen windows systeem meer, .. en deze informatie is ter beschikking op deze website.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Als je haar identiteitskaart en pincode opstuurt zal ik het voor je nakijken. :-D
Anders even een internetcafé opzoeken of de bib.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ofloo schreef:voor de een of andere reden werkt die klote website niet onder ubuntu firefox 3.6.3, .. iemand enig idee waarom? ik denk dat het met java te maken heeft, het zit namelijk zo, mijn vriendin heeft een huis geërfd en ik zou het KI van haar vermogen moeten hebben om dit dan te kunnen aangeven aan de belastingen, .. maar ik bezit totaal geen windows systeem meer, .. en deze informatie is ter beschikking op deze website.
Heb je geen documenten van de notaris waarop dit staat?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Dfrog schreef:
Ofloo schreef:voor de een of andere reden werkt die klote website niet onder ubuntu firefox 3.6.3, .. iemand enig idee waarom? ik denk dat het met java te maken heeft, het zit namelijk zo, mijn vriendin heeft een huis geërfd en ik zou het KI van haar vermogen moeten hebben om dit dan te kunnen aangeven aan de belastingen, .. maar ik bezit totaal geen windows systeem meer, .. en deze informatie is ter beschikking op deze website.
Heb je geen documenten van de notaris waarop dit staat?
nee, maar kan het wel eens aan de notaris vragen die zal het waarschijnlijk ook wel weten..
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”