Belgian Telecom onbetrouwbaar?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
stephanovski
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 maa 2005, 15:09

Ik heb het wel gezien bij Skynet en hun baas Belgacom. Ik dacht dus een prima vervanger bij Belgian Telecom te vinden. Ik zag echter bij het invullen van het aanvraagformulier dat hun promo maar tot 31 maart 2010 ging, terwijl ik op hun site had gezien, dat de promo tot 30/04/2010 geldig was. Het is nu 13 april en ik voel mij nu hetzelfde als bij Belgacom. Genaaid! Ik ga niet tekenen voor iets wat al lang geleden is.
Niet getreurd, maar even een mailje gestuurd. Wat denkt u? Geen antwoord natuurlijk. Het is maar lastig blijkbaar om nieuwe klanten te accepteren. Gewoon niet reageren, dan gaan ze vanzelf weer weg. Dat laatste klopt wel.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BT heeft ook nooit gereageerd op mijn mails (meerdere keren zelfs, via online formulier alsook via gewone mail). Dat is het teken dat ze u niet willen als klant.

Er zijn talloze betere en goedkopere oplossingen op de markt voor jou, stephanovski.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Dat pakket van Belgian-Telecom is helemaal niet interessant:
- je moet die Solobox betalen
- je moet nummeroverdracht betalen
- na 6 maand betaal je de volle pot: 45 €/maand, ipv 35 €.

Voor veel minder geld kan je terecht bij Mobistar , Telenet en anderen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
stephanovski
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 maa 2005, 15:09

Tot mijn verbazing toch een antwoordmailtje van BT ontvangen. Ze hebben de tekst van de aanmelding aangepast vwb de promoduur.
Dat BT veel te duur is lijkt niet voor mij te gelden. De 40 uur per maand gratis bellen naar vaste lijnen in binnen en vooral buitenland dekt voorlopig de behoefte van mijn eega. Ik hoef dus niet meer te gaan voipen, zoals ik eerder van plan was. Ik hoef dan ook niet meer een fritzbox 7270 aan te schaffen, waar ik al heel lang naar keek, maar erg duur vond.
Als ik de aanschaf van de solobox wegstreep tegen de 60 pleuro korting ben ik voor 45 pleuro per maand helemaal geschoren qua telefonie. Krijg zelfs nog een gratis gsm abbo met 30 minuten gratis bellen naar vaste lijnen in binnen en buitenland.
De kosten voor nummerovername tel ik niet mee, want dat hoef ik niet te nemen, ware het niet dat mijn eega daar op staat.
Dan het belangrijkste voor mij. Internet.
Ik surf heel veel over het net. Downloaden doe ik niet zo veel. De vraag is of ik een aangename snelheid haal en natuurlijk niet al te veel storing heb. Helaas vind ik daar niet veel info over en wat ik vind is niet erg positief. Vermoedelijk houden de tevreden mensen hun mond en de ontevreden figuren posten om hun gram kwijt te raken. Ook ik ben er zo een.
Mocht er iemand zijn ervaringen met BT en de solobox hier nog niet hebben gepost, dan graag een reactie.
Natuurlijk wordt een goed advies door mij ook zeer gewaardeerd.
Oja, weet iemand welk modem/router achter de naam solobox steekt?
Stephan.
Ontevreden Belgacom en Skynet gebruiker. Sinds enige dagen ook ontevreden Toledo gebruiker.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Ik ben klant bij BT en ben er toch heel tevreden van.
Op mijn mails is er altijd geantwoord, al heb ik meestal gebeld en ze zijn zeer vriendelijk aan de telefoon.
Ik heb nooit problemen gehad met mijn verbinding, geen merkbare snelheidsproblemen of disconnects.

de modem is trouwens een THOMSON TG782
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ik ben ook al 1,5 jaar klant en relatief tevreden. Ik vind het nog altijd de beste prijs/kwaliteit....(als je niet overdreven downloadt).
bij andere ISP's is er meestal geen nummerweergave, enkel nationaal bellen na 17 u., geen EU-landen....oké, dit kan maar alles mits meerprijs...

enige nadeel:
een keer of 3-4/jaar geen internetverbinding en dus geen telefoon (en bij mij altijd op vrijdag)
soms gebeurt het dat ik bel.....ophang en terug bel...en dan krijg ik zo'n toon dat je krijgt alsof je naar een niet aangesloten nr. belt.

weinig of geen productvernieuwing, weinig communicatie op de site (ik vergelijk met edpnet)
helpdesk: vriendelijk, maar ze knikken altijd ja, daar ben je dus ook niets mee....
adsl2+ maken ze al 2 jaar reclame mee
downloadlimiet begint voor mij te laag te worden (als je ziet dat zelfs telenet 50 à 80 GB aanbiedt)
en wanneer ADLS2+??????
aan telefoon begonnen ze al te zeveren van VDSL (dat ze daar mee bezig waren, maar opstartkost zéér hoog was, als ze al géén ADSL2+ kunnen aanbieden!)

Als ze tegen eind dit jaar geen ADSL2+ aanbieden en hogere downloadlimiet ben ik weg (ondanks de prijs)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”