gr4vity schreef:Denk je nu echt dat door belgacom gekozen commerciële medewerkers hier iets aan kunnen doen?
Neem contact op met build support of hoe de dienst ook noemt bij Belgacom. Die gaan je wel een degelijk antwoord kunnen voorzien.
Iets aan doen ? Als je bedoelt opkuisen? Dat hoeft niet meer.
Maar aan hun imago werken, daaraan zullen ze wél iets meer aandacht schenken.
En als je betere wegen kent, laat maar komen. Niet dat ik er nog veel tijd of moeite zal insteken (deze keer), maar is misschien nuttig voor anderen met een ROP voor de deur. Want ik veronderstel dan de VDSL aansluitingen alleen maar zullen toenemen en er nog veel aan de ROP's gewerkt zal worden.
Maar als User base crew, wil ik jou toch nog even een stukje uit de Belgacom website meegeven :
Eva: Belgacom klantendienst
Wie is Eva eigenlijk?
Eva is medewerkster bij de Belgacom klantendienst. Zij is uw bevoorrechte gesprekspartner op verschillende forums. .....
>>Userbase / Eva_van_Belgacom
Er voor al diegene die een hoopje afval niet erg vinden, inderdaad de hoeveelheid blikjes en flessen die ik aan de achterkant van de ROP maandelijke kan oprapen, is 100x groter. Maar aan dat soort losers kan ik niet veel doen. Bij de professionals die aan de voorkant werken, is hopelijk nog wel iets aan te doen (voor zover de meeste nu al niet spontaan hun rotzooi opkuisen).