Pagina 1 van 1

Wanneer reset meter precies

Geplaatst: 20 maa 2010, 00:27
door fastman
Sinds een paar dagen zit ik over mijn limiet en surf ik op smallband.
18 minuten geleden moest die meter resetten, maar dat is precies niet goed gelukt ofwel nog niet gebeurd, nochtans staat er dit:

Product: TurboXL
De snelheid van je Telenet-verbinding is verlaagd.

Je hebt het maandelijks basisvolume van je verbinding overschreden. Het volume dat je verder verbruikt tot 20 april 2010 wordt niet aangerekend.
Op 20 april 2010 wordt de snelheid van je verbinding hersteld.
Dan wordt je verbruik terug op nul gezet.

Die meter staat nog/weer op verbruikt 100%. In die 18 minuten sinds middernacht, heb ik echt geen 100GB gedownload hoor :lol:
Smallband staat trouwens ook nog aan. Is het normaal dat dit niet ogenblikkelijk gereset wordt? Is er een andere mogelijkheid dat dit er nog staat?

Re: Wanneer reset meter precies

Geplaatst: 20 maa 2010, 09:01
door Astralon
Gebeurt meestal niet onmiddellijk, kan tot 2 uur duren.
Ondertussen opgelost?

Re: Wanneer reset meter precies

Geplaatst: 20 maa 2010, 10:05
door fastman
Jawel het is ondertussen goed gekomen.

Als ze het niet om 0:00 stipt doen, zouden ze die tekst beter ook niet veranderen om 0:00. Nu is het precies of je nog een maand moet wachten.

Re: Wanneer reset meter precies

Geplaatst: 21 maa 2010, 21:13
door Wynand
Naar Telenet's normen wordt je om 0:00 ook niet verondersteld op je computer te zitten.
Verschilt hoe lang dat duurt, al heb ik nog niet gezien dat het voor 0:20 terug in orde was. Als het na een nachtje pitten nog niet in orde is, contact opnemen met de klantendienst.