Wanneer reset meter precies

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
fastman
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:42

Sinds een paar dagen zit ik over mijn limiet en surf ik op smallband.
18 minuten geleden moest die meter resetten, maar dat is precies niet goed gelukt ofwel nog niet gebeurd, nochtans staat er dit:

Product: TurboXL
De snelheid van je Telenet-verbinding is verlaagd.

Je hebt het maandelijks basisvolume van je verbinding overschreden. Het volume dat je verder verbruikt tot 20 april 2010 wordt niet aangerekend.
Op 20 april 2010 wordt de snelheid van je verbinding hersteld.
Dan wordt je verbruik terug op nul gezet.

Die meter staat nog/weer op verbruikt 100%. In die 18 minuten sinds middernacht, heb ik echt geen 100GB gedownload hoor :lol:
Smallband staat trouwens ook nog aan. Is het normaal dat dit niet ogenblikkelijk gereset wordt? Is er een andere mogelijkheid dat dit er nog staat?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Gebeurt meestal niet onmiddellijk, kan tot 2 uur duren.
Ondertussen opgelost?
fastman
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 feb 2010, 14:42

Jawel het is ondertussen goed gekomen.

Als ze het niet om 0:00 stipt doen, zouden ze die tekst beter ook niet veranderen om 0:00. Nu is het precies of je nog een maand moet wachten.
Wynand
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 jun 2007, 20:26

Naar Telenet's normen wordt je om 0:00 ook niet verondersteld op je computer te zitten.
Verschilt hoe lang dat duurt, al heb ik nog niet gezien dat het voor 0:20 terug in orde was. Als het na een nachtje pitten nog niet in orde is, contact opnemen met de klantendienst.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”