Hallo,
Wij hebben al enkele weken problemen met de telefoon van Scarlet.
We kunnen geen binnenkomende oproepen ontvangen.
Als we nu de telefoon zouden opzeggen laten ze ons dan staan op VDSL2 ?
Iemand hier ervaring mee ?
Alvast bedankt,
Martijn
Scarlet Internet + Telefoon
-
- Member
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 02 maa 2010, 08:01
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik had ook problemen met inkomende oproepen nadat ze mijn router vervangen hadden naar het nieuwe type.
Lees hier: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 31&start=0
En als je het lezen over wilt slaan, wanneer puntje bij paaltje kwam lag het aan een nieuwe maar defecte router!
Na deze te vervangen werkte alles perfect. Alleen spijtig dat al die miserie erbij moest komen, en ik daardoor nu overgestapt ben.
Lees hier: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 31&start=0
En als je het lezen over wilt slaan, wanneer puntje bij paaltje kwam lag het aan een nieuwe maar defecte router!
Na deze te vervangen werkte alles perfect. Alleen spijtig dat al die miserie erbij moest komen, en ik daardoor nu overgestapt ben.
Hallo,
Bedankt voor de reacties.
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met scarlet.
Ze zijn zelfs de modem komen vervangen en het probleem blijft. Ik denk dat het niks te maken heeft met de nummeroverdracht want als ik de modem reboot dan gaat het weer voor een uur of twee.
Martijn
Bedankt voor de reacties.
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met scarlet.
Ze zijn zelfs de modem komen vervangen en het probleem blijft. Ik denk dat het niks te maken heeft met de nummeroverdracht want als ik de modem reboot dan gaat het weer voor een uur of twee.
Martijn