Van homeconnect naar vdsl2

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
janseba
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 maa 2010, 15:54

Heeft er iemand hier ervaring over ?

Ik heb naar de klantendienst gebeld , maar die zeggen dat ik eerst homeconnect moet opzeggen en 2 maand moet wachten voor ik vdsl2 kan nemen. :eek:
Is dat zo ? Ik heb geen goesting om 2 maanden zonder internet te zitten :evil:

mvg bart
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Je kan toch via je crm VDSL2 aanvragen.
Als het natuurlijk al kan waar je woont,

best eens proberen, het verteld je welke pakketten je kan kiezen.



https://crm.schedom-europe.net/
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

is er niet een gerucht dat er een speedline komt ofzo, misschien zo dat ze daarom voorstellen dat je even wacht?
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Homeconnect gebruikers hebben niks aan het crm paneel. Wij moeten via mail of telefoon laten weten dat we naar iets anders willen overstappen omdat het crm paneel eigenlijk onbruikbaar is voor ons.

Reload heeft gelijk.... er komt een product via vdsl met telefonie inbegrepen. Als dommel mij niet voorgelogen heeft zullen de huidige homeconnectors een voorstel krijgen om daarnaar over te stappen... alleen verklaart het niet waarom dommel je eerst homeconnect zou laten opzeggen en je 2 maanden zou laten wachten tenzij het zo is dat over een +-2 maand vdsl bij jou beschikbaar zal zijn.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Deep4Space
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2008, 15:37
Locatie: Zwitzerland
Bedankt: 3 keer

@ PumbaaH

Enig idee hoe groot de kans is dat de combinatie VDSL + telefonie er ook daadwerkelijk zal komen?
Nog voor de huidige nieuwe aanbiedingen er waren, liet de helpdesk mij uitschijnen dat zo'n pakket inderdaad zou volgen.
PumbaaH
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 879
Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 15 keer
Contacteer:

Persoonlijk denk ik wel dat het er gaat komen anno 2010. De vraag gaat zijn of ze de ziektes dewelke in homeconnect te vinden waren eruit hebben gehaald (vraag me dat eveneens of voor netline en cityline). Nu krijgen de gebruikers de schuld bij gebrekkige telefonie (lees: als de andere kant van de lijn de homeconnect persoon niet verstaat of hakkelend doorkomt). Ze hadden dan beter de effectieve upload snelheid in 2 kunnen splitsen zodat er genoeg was voor de telefonie en er zonder probleem geupload kon worden.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
janseba
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 maa 2010, 15:54

Even een update

Het is dus nog altijd niet mogelijk on van homeconnect naar vdsl2 te gaan zonder dat 1a 2 maanden zonder internet zit ze gingen een oplossing zoeken
maar die hebben ze nog niet gevonden
spijtig
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”