scarlet naar belgacom

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
hey69
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 5 keer

Van plan om generation belgacom te bestellen.Zit nu bij scarlet sinds 13 maand.

Nu raden jullie aan om gewoon te bestellen bij belgacom en geen opzeg te doen bij scarlet? Ik ga ervanuit dat bgc die doet voor mij?
Of zou ik toch best zelf een briefke sturen naar scarlet?

kweet simpele vragen, maar als iemand er ervaring mee heeft.... :beerchug:
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster

Scarlet en Belgacom is een en hetzelfde bedrijf :-D
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Zelf brief sturen naar Scarlet, liefst aangetekend!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Scarlet opzeggen kan je online doen via "mijn scarlet".
Inloggen en de tab "mijn abonnement" klik je op "annuleren" bij hete abonnement dat je wil opzeggen.
Je krijgt dan een mail ter bevestiging dat je abonnement is opgezegd.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
xintian
Starter
Starter

Al eens gedacht aan Satelliettv? Naast een éénmalige kost van de schotel en apparatuur (kan je ook huren) heb je al een abonnement bij TVV voor 10,50 euro per maand, wil je alles dan betaal je hier voor 19,90 (dan heb je ook HD zenders) En uiteraard heel wat zenders, waarvoor je zelfs moet betalen bij Belgacom.Jippe
Plus Member
wimpiedejonghe
Starter Plus
Starter Plus

tvv daar heb je ook mensen in die uiterst tevreden zijn en mensen niet, zoals bij alle providers.
Mijn neef het woont in walonie dus geen telenet en belgacom te zwak.
Wel hij zou dat nooit meer moeten hebben als er een andere oplossing voor handen is !
Is ook niet zo als uw box stuk is dat ge zoals bij telenet of belgacom belt en bij wijze van spreken een minuut later naar de verdeler kunt een nieuwe box gaan halen
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

BasMSI schreef:Scarlet en Belgacom is een en hetzelfde bedrijf :-D
dit klopt NIET !!!

Belgacom en Scarlet zijn 2 aparte bedrijven! Elk met hun eigen diensten en medewerkers.
Scarlet behoort wel tot de Belgacom Group, maar dat is iets helemaal anders.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Zamba schreef:
dit klopt NIET !!!

Belgacom en Scarlet zijn 2 aparte bedrijven! Elk met hun eigen diensten en medewerkers.
Maar scarlet moet wel springen als belgacom dat vraagt, en de producten worden opgemaakt door de marketing van belgacom zelf. Dus in weze is scarlet niet meer dan een lege huls.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Trojan schreef:
Zamba schreef:
dit klopt NIET !!!

Maar scarlet moet wel springen als belgacom dat vraagt, en de producten worden opgemaakt door de marketing van belgacom zelf. Dus in weze is scarlet niet meer dan een lege huls.
Scarlet is geen lege doos. voor de gewone medewekers van Belgacom moet Scarlet nog altijd gezien worden als een concurrent net zoals vroeger alsof er niets veranderd is. En dit gebeurt ook zo.
En Scarlet zal nog verschillende jaren blijven bestaan als aparte firma. dit was trouwens één van de voorwaarden bij de overname.
En Scarlet heeft nog altijd zijn eigen diensten, ook marketingdiensten. Wel moeten ze regelmatig verantwoording afleggen aan Belgacom omdat ze een dochterfirma zijn, maar dat is bij elke dochterfirma zo. En Trojan, kom nu weer niet aan met die zever. ik kan het weten, ik zit er hier middenin.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Zolang ze scarlet klanten niet gelijkwaardig behandelen als belgacom klanten is scarlet geen bal waard. De huidige opstelling is onnodig ingewikkeld voor klanten en techniekers en het zal ze op lange termijn nog zuur opbreken.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

xintian schreef:Al eens gedacht aan Satelliettv?
Volgens mij off-topic. De TS had het heel zeker over internet
Zamba schreef:
dit klopt NIET !!!
Ik ben het 100 pct eens met Zamba.
Scarlet en Belgacom zijn 2 aparte bedrijven, de enige link is het shareholderschap.
En vanzelfsprekend dat een dochteronderneming een aantal diensten koopt / gebruikt van de moedermaatschappij (dit zijn nu eenmaal de synergiën die je hebt bij bedrijven van dezelfde Groep), en verantwoording moet afleggen aan hun Shareholder.

Maar adminstratief (kwa abonnementen, contracten, opzeg, enz ...) moet je ze - als klant - beschouwen als 2 verschillende providers. Dus: bij overgang van de ene naar de andere moet je de contractuele opzeg geven, net alsof je zou overgaan naar een derde provider.

PS - alle andere commentaren in deze draad zijn eigenlijk off-topic wat betreft de vraag van de TS ...
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

philippe.deleye schreef:[
Maar adminstratief (kwa abonnementen, contracten, opzeg, enz ...) moet je ze - als klant - beschouwen als 2 verschillende providers. Dus: bij overgang van de ene naar de andere moet je de contractuele opzeg geven, net alsof je zou overgaan naar een derde provider.
Dit is denk ik niet correct.
Bij overgang van Belgacom naar scarlet regelt scarlet de opzegging bij Belgacom zelf, dit staat zelfs in hun brief (staat ook bij dat ze dit enkel voor Belgacom klanten kunnen doen)
Ik veronderstel dat dit omgekeerd ook kan.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Het grote verschil is hoe lang je moet wachten tot je iemand van de helpdesk aan de lijn hebt :lol:
De prijs zit hem ergens natuurlijk, en tegen dat ze een probleem dat ze zelf niet kunnen oplossen doorgegeven hebben aan BC ben je weer wat dagen verder...
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”