Update Decoder Sacrlet??

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
diddi
Starter
Starter

Vandaag mijn decoder opgezet en tot mijn grote verbazing waren een aantal menu'tjes lichtjes aangepast. De resolutie van mijn beeldscherm is precies groter geworden. Tot mijn grote verbazing heb ik ook moeten vast stellen dat al mijn opgenomen programma's zijn gewist :-( . Mijn andere probleem (opnemen van A en ondertussen kijken naar B) lijkt opgelost. Nog een eigenaardigheid: bij het selecteren om iets op te nemen staat nu een R, waar vroeger een puntje stond met 1 omringende cirkeltjes. Ik vind het eigenlijk wel straf dat die update gebeurd vanuit een centraal punt en ik stel mij ook wat privacy-vragen...

Weet iemand hier meer over? Moet ik mij nog verwachten aan dergelijke updates? (cfr. mijn opgenomen programma's zijn gewist).
Laatst gewijzigd door diddi 04 maa 2010, 11:47, in totaal 1 gewijzigd.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

De Digicorder werkt enkel maar met Telenet hoor. Zie niet in hoe je die bij Scarlet wil gebruiken.
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

diddi schreef:Vandaag mijn decoder opgezet en tot mijn grote verbazing waren een aantal menu'tjes lichtjes aangepast. De resolutie van mijn beeldscherm is precies groter geworden. Tot mijn grote verbazing heb ik ook moeten vast stellen dat al mijn opgenomen programma's zijn gewist :-( . Mijn andere probleem (opnemen van A en ondertussen kijken naar B) lijkt opgelost. Nog een eigenaardigheid: bij het selecteren om iets op te nemen staat nu een R, waar vroeger een puntje stond met 1 omringende cirkeltjes. Ik vind het eigenlijk wel straf dat die update gebeurd vanuit een centraal punt en ik stel mij ook wat privacy-vragen...

Weet iemand hier meer over? Moet ik mij nog verwachten aan dergelijke updates? (cfr. mijn opgenomen programma's zijn gewist).
Ja, van tijd tot tijd komen er updates.
alaintapis
Starter
Starter

:-( inderdaad diddi: zonder voorafgaande waarschuwing alle data en dus programma's gewist. Mijn harde schijf was ongeveer half vol met films en series; alles kwijt. Als nieuwe klant (1 maand) van scarlet is dit op korte tijd de zoveelste teleurstelling. Voor een bedrijf dat telecommunicatie verkoopt is het onbegrijpbaar dat hun communicatie het keer op keer laat afweten !!!
alaintapis
Starter
Starter

Op de website van Scarlet staat een aankondiging verstopt over deze upgrade. Onder "Online support" wordt uitgelegd dat deze upgrade zal plaatshebben. Dat alle data verloren zal gaan wordt er niet bijverteld. :x
Ghost_27
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

hier staat een ganse topic over deze update als er je er meer info over wil:

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=56&t=25012

Je hoeft daar niet verbaasd over te zijn dat er updates komen, er zitten een hele hoop fouten in die software dus is het toch maar normaal dat ze deze verder ontwikkelen.

Dat je bij zo'n update dan weer al je bewaarde programma's verliest zou absoluut niet mogen gebeuren, waarschijnlijk heeft belgacom de update niet voldoende getest op bugs vooraleer deze naar alle klanten door te sturen?
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”