Dommel, meest klantonvriendelijk bedrijf ooit?!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
prunus
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2010, 18:28

Na een 4-tal jaar zeer tevreden geweest te zijn over mijn netconnect lijn besloot ik een 2-tal weken geleden om misschien toch maar over te stappen naar het snellere VDSL2....

Mijn eerste aktie hieromtrent was contact opnemen met Dommel met enkele specifieke vragen.

1. komen er promoties in de nabije toekomst waardoor de activatiekost kleiner is dan 99€?
Antwoord Dommel: Neen, dit is steeds 99€ geweest en zal altijd zo blijven.

2. Aangezien ik een eigen bedrijf heb in de IT en Telecom sector zou ik toch echt graag mijn eigen modem/router gebruiken
Antwoord Dommel: Dit is niet mogelijk, onze modem is verplicht en kost 139€!

3. Het telefoonnummer op mijn facturen klopt niet, dit is mijn nummer van 2 jaar geleden en bestaat el geruime tijd niet meer.
Antwoord Dommel: Dit is een bestaand telefoonnummer hoor.
Mijn antwoord: Kan zijn maar niet het mijne, sinds 2 jaar toch niet meer.....
Antwoord Dommel: Dat zal dan wel een fout in de database van Belgacom zijn.
Mijn antwoord: Denk het niet, mijn facturen van Belgacom kloppen namelijk wel. Enfin, je doet er mee wat je wil maar ik betaal geen enkel factuur meer waar een fout telefoonnummer op vermeld is. Bij een controle van mijn boekhouding kan ik dit niet verantwoorden.

Ok, ik weet nu waar ik sta en beslis om toch maar 238€ te investeren in een upgrade aangezien de snelheid het remote werken op servers van klanten positief zal beinvloeden.

2 dagen later krijg ik een bericht dat het telefoonnummer dat foutief vermeld stond is aangepast. so far, so good.

Enkele dagen later een bericht dat de migratie naar VDSL op 18 februari zal plaatsvinden tussen 12u en 18u.
Een week later, ik kijk toevallig op de vernieuwde website van Dommel en wat zie ik… Een promotie…. Activatie VDSL kost nu maar 25€?!
Ik neem opnieuw contact op met dommel en vraag hen of ze dit voor mij kunnen aanpassen of een korting kon bekomen op mijn abonnement aangezien ik hen enkele dagen ervoor gevraagd heb of er een promotie aankwam.
Antwoord Dommel: Neen, dit kan niet, wij wisten zelf niets van de promotie af…
Zeer vreemd vind ik dat, maar bon. Factuur is ondertussen betaald, we slikken even en gaan door.

De VDSL lijn zal ik gebruiken op mijn privé adres. Op mijn kantoor heb ik nog een pro abonnement bij Telenet aangezien hier ook mijn servers staan.
Op 18 februari ben ik genoodzaakt om van thuis te werken, op kantoor vinden verbouwingswerken plaats. Op zich niet zo erg, buiten een korte onderbreking in de namiddag voor de migratie kan ik perfect van thuis uit werken.
Op 18 februari ben ik ’s ochtends om 10u vanuit mijn kantoor thuis remote aan het werken op een server van een klant. De internetverbinding valt echter weg alvorens ik mijn werk kan afmaken. De migratie vind blijkbaar sneller plaats dan gepland en taxipost is er nog niet met mijn VDSL modem, probleem dus.
Ik neem telefonisch contact op met Dommel en vraag of de modem naar mijn thuisadres verstuurd is of naar mijn kantoor.
Anwoord Dommel: Oeps, de modem is nog niet verstuurd..
Mijn Antwoord: Ik betaal 238€ voor een activatie en een modem en jullie slagen er niet in om de modem tijdig hier te krijgen?!
Antwoord Dommel: Tja, vergeten. Maar geen probleem meneer, we versturen hem vandaag nog met Taxipost en dan heb je de modem morgen…
Mijn antwoord: Sorry maar hier kan ik niet mee akkoord gaan. Ik ben aan het werken thuis en verlies elk uur dat ik niet werk geld. Jullie zijn in de fout gegaan en ik wens mijn modem vandaag nog te ontvangen.
Antwoord Dommel: Sorry maar dat kan niet, je kan hem wel komen ophalen hier in Diepenbeek.
Mijn antwoord: Als ik die kom halen kost mij dat 160€ aan werkuren, ga jij die betalen? Ik wens een verantwoordelijke te spreken.
Dommel: Ik verbind U door.
De verantwoordelijke komt aan de lijn, een heel onvriendelijk persoon trouwens, zegt direct dat de modem dezelfde dag bezorgen geen optie is en dat ik maar moet wachten. Ik begin zowat gek te worden en lag hem uit dat je ook een pakket kan versturen met eurosprinters en dezelfde dag laten leveren of dat er ook iemand van Dommel in zijn wagen kan stappen en de modem kan brengen, zij zijn tenslotte in de fout gegaan…. Zijn antwoord is kortweg dat zij niet kunnen versturen via eurosprinters??? En dat ik maar moet wachten.
Ik maak mij heel boos, zeg hem wat voor een rotfirma zij zijn en dat zij absoluut niets doen om hun klanten tevreden te houden en…. De lijn wordt ingehaakt aan de Dommel zijde…..

Ik stap uiteindelijk in mijn wagen en ga naar Diepenbeek de modem ophalen. Dit kost mij 2 uur en 160€ boven op de 238€ die ik reeds betaalde…Ik zou eens willen weten wat de medewerkers van Dommel ervan zouden vinden als er 160€ van hun loon word afgehouden…
Ik heb ondertussen mijn contract doorgegeven aan mijn raadsman en zal samen met hem bekijken welke verdere stappen we ondernemen. Ik laat het hier in ieder geval niet bij.
Ik heb ondertussen een mail ontvangen van Dommel waarin zij zeggen dat ze nog hopen op een toekomstige vlottere samenwerking. Wel dit kan in mijn ogen enkel als ze mijn schade vergoeden anders stevenen we af op een rechtzaak.
Ter info: Enkele maanden geleden had ik op 1 week tijd enkele onderbrekingen op mijn business lijn van Telenet. Toen ik dit melde aan Telenet kreeg ik onmiddellijk te horen dat er inderdaad problemen waren en dat ik als compensatie 4 maanden gratis internet kreeg ter waarde van 280€ !!!!
Ik denk dat Dommel door de recente wijzigingen bij de grotere ISP’s geen lang leven meer beschoren is.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik neem aan dat je privéverbinding geen professioneel abo is?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hmmja , had zelfde voor , modem 3 uur voor migratie geleverd, was niemadn thuis , dus ook dag zonder internet + congé gepakt om tijdens postkantoor uren pakket te kunnen ophalen. Mijn betaling voor vdsl2 migratie is 3 uur voor hun promotie doorgegaan , ook mail gestuurd in verband daarmee, maar kreeg het ook niet aan 25 euro. Daarbij komt nog dat ik vdsl 2 + genomen had om dat dat 18 mbit was , ipv 12 mbit, die 3 uur na mijn betaling was de 10 euro goedkopere vdsl ook opeens 20 mbit, dus nu heb ik maandelijks 10 euro meer aan men been voor een verbinding die zelfs maar 15 mbit haalt. Dommel is altijd vrij goed geweest tot er iets misgaat en je afhankelijk bent van hun klantendienst, dan draait het meestal uit op een ramp en hun omgang met bestaande klanten is ook beneden alle peil.
prunus
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2010, 18:28

Goztow schreef:Ik neem aan dat je privéverbinding geen professioneel abo is?


Klopt, dit is de gewone speedconnect.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

prunus schreef:1. komen er promoties in de nabije toekomst waardoor de activatiekost kleiner is dan 99€?
Antwoord Dommel: Neen, dit is steeds 99€ geweest en zal altijd zo blijven.

Onzin van Dommel. Voor bestaande klanten was dat tot voor kort 25 euro als tijdelijke promotie. Nu bedraagt dat inderdaad 99 euro.

prunus schreef:2. Aangezien ik een eigen bedrijf heb in de IT en Telecom sector zou ik toch echt graag mijn eigen modem/router gebruiken
Antwoord Dommel: Dit is niet mogelijk, onze modem is verplicht en kost 139€!

Dat is wel juist. De Sagem modem is een verplichting van het BIPT. Dommel verplicht je de modem bij hen aan te kopen. Bij EDPnet bijvoorbeeld kan je een Bbox2 ook gebruiken (praktisch dezelfde modem met een ander omhulsel maar veel goedkoper).
Wat je wel kan doen is je eigen router achter de Sagem zetten. Ik lees nogal veel dat de draadloze functionaliteit in die modem zeer slecht bevonden wordt.

prunus schreef:De VDSL lijn zal ik gebruiken op mijn privé adres. Op mijn kantoor heb ik nog een pro abonnement bij Telenet aangezien hier ook mijn servers staan.
Ik zou zeggen: houden zo. Hou je professionele verbinding bij EDPnet, Telenet, Belgacom. Dat zijn zowat de enige providers waar ik mijn pro-lijn bij zou willen hebben. Deze bedrijven zijn zeker te betrouwen.
prunus
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2010, 18:28

smoke2000 schreef:hmmja , had zelfde voor , modem 3 uur voor migratie geleverd, was niemadn thuis , dus ook dag zonder internet + congé gepakt om tijdens postkantoor uren pakket te kunnen ophalen. Mijn betaling voor vdsl2 migratie is 3 uur voor hun promotie doorgegaan , ook mail gestuurd in verband daarmee, maar kreeg het ook niet aan 25 euro. Daarbij komt nog dat ik vdsl 2 + genomen had om dat dat 18 mbit was , ipv 12 mbit, die 3 uur na mijn betaling was de 10 euro goedkopere vdsl ook opeens 20 mbit, dus nu heb ik maandelijks 10 euro meer aan men been voor een verbinding die zelfs maar 15 mbit haalt. Dommel is altijd vrij goed geweest tot er iets misgaat en je afhankelijk bent van hun klantendienst, dan draait het meestal uit op een ramp en hun omgang met bestaande klanten is ook beneden alle peil.


Idd, ik begrijp niet goed hoe een bedrijf zijn trouwe klanten zo kan behandelen. Dit geeft duidelijk aan dat ze absoluut voor niemand respect hebben.
Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om mijn klanten op deze manier te behandelen. zeker niet als ik zelf in de fout ga waardoor mijn klanten schade lijden...
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

Lord Utopia schreef:
prunus schreef:1. komen er promoties in de nabije toekomst waardoor de activatiekost kleiner is dan 99€?
Antwoord Dommel: Neen, dit is steeds 99€ geweest en zal altijd zo blijven.

Onzin van Dommel. Voor bestaande klanten was dat tot voor kort 25 euro als tijdelijke promotie. Nu bedraagt dat inderdaad 99 euro.


Het is wel jammer dat de bestaande klanten geen info mail gekregen hadden over deze promotie, indien ik nu zou willen overschakelen kost me dat terug 99 euro activatiekosten + 139 euro modem kosten.
Hun nieuwe website was online en dan wou ik overschakelen en heb nooit promotie gezien voor bestaande klanten.
Indien ik een mail had gekregen voor overschakeling aan 25euro dan had ik die direct genomen.
Nu twijfel ik sterk of ik zal omschakelen of dat ik zal wachten op telenet/belgacom tot zij hun nieuwe paketten met promoties brengen. (vdsl2+ of fibernet)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Xantos schreef:Het is wel jammer dat de bestaande klanten geen info mail gekregen hadden over deze promotie, indien ik nu zou willen overschakelen kost me dat terug 99 euro.
Hun nieuwe website was online en dan wou ik overschakelen en heb nooit promotie gezien voor bestaande klanten.
Indien ik een mail had gekregen voor overschakeling aan 25euro dan had ik die direct genomen.
Nu twijfel ik sterk of ik zal omschakelen of dat ik zal wachten op telenet/belgacom tot zij hun nieuwe paketten met promoties brengen. (vdsl2+ of fibernet)

Die promotie van 25 euro heeft nooit op de website gestaan. Stond op de info pagina voor klanten denk ik.

Qua performante professionele verbindingen zijn Telenet en Belgacom ongeveer gelijklopend. De één heeft betere voorwaarden dan de ander, en vice versa. Ik zou nog even uitkijken naar de upgrades bij de pro-abonnementen van Belgacom die er binnenkort aankomen.

FiberNet is enkel beschikbaar voor particuliere lijnen, spijtig genoeg.
prunus
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2010, 18:28

Ik denk dat het op dit ogenblijk inderdaad interessanter is om even af te wachten tot maart of april om te zien wat BGC/Telenet gaan doen...

Weet er iemand toevallig hoe je op die sagem modem de 2 TV poorten omzet naar ethernet poorten?
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

Lord Utopia schreef:Die promotie van 25 euro heeft nooit op de website gestaan. Stond op de info pagina voor klanten denk ik.

Qua performante professionele verbindingen zijn Telenet en Belgacom ongeveer gelijklopend. De één heeft betere voorwaarden dan de ander, en vice versa. Ik zou nog even uitkijken naar de upgrades bij de pro-abonnementen van Belgacom die er binnenkort aankomen.

FiberNet is enkel beschikbaar voor particuliere lijnen, spijtig genoeg.


Dat is het hem juist, wie gaat er nu regelmatig naar een info pagina voor de klanten kijken ???
Ik weet zelfs niet echt juist welke pagina dit zou zijn, het crm paneel heb ik misschien 4 keer moeten inloggen in mijn 1 1/2 jaar bij dommel.
Daarmee zou het handig zijn moesten ze een mailke kunnen sturen naar de klanten met bestaande promoties (eventueel met mogelijkheid om je uit te schrijven uit de database, dan is het je eigen beslissing om die mails niet te krijgen).

Ikzelf heb zeker geen pro lijn nodig (vroeger wel maar nu al een paar jaar niet meer), met een gewone klanten lijn lukt mij ook alles.

Maar die fibernet begint er wel zeer goed uit te zien, zowel de 50 als de 100.
Jammer genoeg nog niets erover te vinden op hun site (of misschien kijk ik wel slecht :p ). Je mag me altijd een pm zenden met een url of zo om dit topic niet te vervuilen (offtopic te gaan)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Xantos schreef:Dat is het hem juist, wie gaat er nu regelmatig naar een info pagina voor de klanten kijken ???
Ik weet zelfs niet echt juist welke pagina dit zou zijn, het crm paneel heb ik misschien 4 keer moeten inloggen in mijn 1 1/2 jaar bij dommel.
Daarmee zou het handig zijn moesten ze een mailke kunnen sturen naar de klanten met bestaande promoties (eventueel met mogelijkheid om je uit te schrijven uit de database, dan is het je eigen beslissing om die mails niet te krijgen).

Goh, ik ben daarin een krak. Ik kijk elke dag wel eens naar de inhoud van verschillende klantenpagina's. (telenet x Mobistar)
'k Ben geen gemiddelde gebruiker. :P
Die mails zouden zeker klantvriendelijk zijn, maar ik vrees dat zoiets zou gedaan worden. Uiteindelijk is dat ook weer iets waar de klantendienst voor moet zorgen, naast hun andere berge werk.

Xantos schreef:Ikzelf heb zeker geen pro lijn nodig (vroeger wel maar nu al een paar jaar niet meer), met een gewone klanten lijn lukt mij ook alles.
Maar die fibernet begint er wel zeer goed uit te zien, zowel de 50 als de 100.
Jammer genoeg nog niets erover te vinden op hun site (of misschien kijk ik wel slecht :p ). Je mag me altijd een pm zenden met een url of zo om dit topic niet te vervuilen (offtopic te gaan)

Goed, een particulierenlijn is prima zolang alles werkt. Maar wat daarna, wat als het niet meer werkt. Dan mag je wel enkele tientallen minuten wachten aan de telefoonlijn, wachtende op een oplossing voor je probleem. Klanten met een pro-lijn (Telenet & Belgacom) kunnen terecht op een speciale helpdesk.

De link staat rechtsonder (www.telenet.be), redelijk groot kadertje. ;)
http://telenet.be/fibernet/
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Bij Homeconnect heb je de homelink software, daarin kan men de betaalde fakturen zien, alsook de lopende faktuur. verder kan je ook zien naar wie je gebeld hebt. En er is ook een tab met 'news', men had daarin al iets kunnen plaatsen over de nieuwe formules enz... maar da's dus niet gebeurd. In de bijna 2 jaar dat ik Homeconnect heb is er een keer een 'storing' gemeld en voor de rest de sluitingstijden bij de eindejaarsfeesten. Voor de rest is die tab 'news' niet veel gebruikt door Dommel zelf, wat kan betekenen dat contact naar de klant niet primeert bij Dommel.
Dommel heeft nu ook een facebook item, maar daar staat niet veel, bij edpnet daarentegen wordt er wel veel geschreven op facebook.
(in zoekvak bij facebook: dommel.com typen, edpnet typen.)
En nu aftellen naar 1 maart, dan wordt de website van edpnet aangepast... en als dat goed meevalt, stap ik over.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

tjah als je een pro/bussiness abbonnement hebt kun je dat mss eisen... heb hier een week zonder internet gezeten, dommel is net zoals andere bedrijven niet perfect.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

silencer schreef: dommel is net zoals andere bedrijven niet perfect.


De problemen bij Dommel zijn structureel en zo overheersend. Zeker als je de relatief kleine klanten basis in acht neemt. zou het wel eens kunnen dat ze procentueel (klanten tegenover klachten) volledig uit de bocht gaan in vergelijking met de andere ISP's.
Als bezoeker van dit forum straalt deze ISP geen vertrouwen uit en staat geboekt als te mijden voor internet en telefonie. Hoge instap kosten, betalen voordat je als klant iets terug krijgt, facturatie problemen, agressieve helpdesk, ...

En nu komt de fanbase terug tevoorschijn om alle problemen die op dit forum uitgebreid aan bod zijn gekomen in alle toonaarden te ontkennen. Wat de geloofwaardigheid van deze ISP nog verder naar beneden haalt en dus de vicieuze cirkel rondmaakt dat dit een te mijden ISP blijft.
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Wanneer ik dit allemaal lees dan lijkt het wel alsof Dommel nog een stuk slechter scoort dan de twee monopolisten in ons land waar het ook verre van perfect is. Dat er een fanbase is die alles goedpraat is heel normaal, dat zie je bij veel bedrijven die vroeger ooit goed bezig waren maar vervolgens vervallen in de streken die grote bedrijven toepassen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Streken van grote bedrijven? Zoals? Het ergste dat je de meeste grote bedrijven kan verwijten is bureaucratie.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
veryck
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2010, 15:49

Hun gebrek aan klantvriendelijkheid en belachelijk hoge instapkosten gaat hen vooral vanaf maart enorm veel klanten kosten. Dan mag je product nog zo competitief zijn als je maar wil. Als je zo'n kleine speler bent en je je eigen klanten die een bewuste keuze voor je maakte zo behandelt, wetende dat je vanaf 1 maart zeker klappen zult krijgen, kan dat wel is snel fataal aflopen (remember RealDSL & ADSL2FIT).
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

prunus schreef:Weet er iemand toevallig hoe je op die sagem modem de 2 TV poorten omzet naar ethernet poorten?


(+ Admin Settings) => http://192.168.1.1/index.cgi?user_name= ... d=OLOVDSL2

=>route/routing en port 3 en 4 uitvinken.
prunus
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2010, 18:28

kaise1 schreef:
prunus schreef:Weet er iemand toevallig hoe je op die sagem modem de 2 TV poorten omzet naar ethernet poorten?


(+ Admin Settings) => http://192.168.1.1/index.cgi?user_name= ... d=OLOVDSL2

=>route/routing en port 3 en 4 uitvinken.


Wel dit had ik al gevonden maar werkte niet in mijn router. De config is blijkbaar iets anders...

Ik heb het ondertussen wel gevonden. Staat onder Admin settings => IGMP information => poort 3 en 4 uitvinken.

Toch bedankt
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

kaise1 schreef:
prunus schreef:Weet er iemand toevallig hoe je op die sagem modem de 2 TV poorten omzet naar ethernet poorten?


(+ Admin Settings) => http://192.168.1.1/index.cgi?user_name= ... d=OLOVDSL2

=>route/routing en port 3 en 4 uitvinken.

Pas op, ik heb ook een sagem webracer toegestuurd gekregen van EDPNET maar mijn paswoord is BGCVDSL2

Best eens bijde paswoorden proberen
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

veryck schreef:Hun gebrek aan klantvriendelijkheid en belachelijk hoge instapkosten gaat hen vooral vanaf maart enorm veel klanten kosten. Dan mag je product nog zo competitief zijn als je maar wil. Als je zo'n kleine speler bent en je je eigen klanten die een bewuste keuze voor je maakte zo behandelt, wetende dat je vanaf 1 maart zeker klappen zult krijgen, kan dat wel is snel fataal aflopen (remember RealDSL & ADSL2FIT).

Dat is een zeer goede analyse. De kleine providers gaan meer dan ooit moeten spelen op prijs (zoals in NL), en dan ga je activatiekosten hanteren van 2x50 euro?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Lord Utopia schreef:Dat is een zeer goede analyse. De kleine providers gaan meer dan ooit moeten spelen op prijs (zoals in NL), en dan ga je activatiekosten hanteren van 2x50 euro?

Inderdaad vanaf maart kan het goed zijn dat ik dommel vaarwel zeg. Activatiekost gaat er wel wat over (en verplicht modem van hun speelt ook wel mee).
Kunnen ze niet zoals EDPnet gewoon zeggen dat het een sagem modem moet zijn, maar daarom niet verplicht aan 139 euro laten aankopen ...
Ik zal in maart de vergelijking nog is maken.
Als ze nu ipv één maand gratis, enkele maanden gratis zouden geven dan zou de activatiekost + modem voor mij minder uitmaken.

Want eens ik naar Belgacom/EDPnet ben ga ik niet nog is 139 euro betalen voor een modem die ik dan eigenlijk al heb.
...
b@rt
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2010, 21:41

Wel, nu ik gans deze kwestie lees, moet ik hier toch ook even vermelden, dat Dommel bij mij afgedaan heeft !!!

Ik ben 37 maanden geleden op de dommel trein gesprongen, het leek mij toen een betrouwbare en goedkopere isp dan skynet waar ik eerst zat ! Op zich geen probleem, tot ik merk dat mijn formule niet meer bestaat, en vervangen is door een nieuwe, welk elke maand 11 € goedkoper uitkomt, voor exact dezelfde specs ...

Ik stuur een mail naar de helpdesk (klantendienst), en krijg een mail terug, dat mijn abbo nog steeds 29,xx €/maand kost ... Ik reply daarop met de uitleg, dat dat toch niet kan zijn, dat ik 11 € per maand meer betaal dan mensen die deze formule nu onderschrijven, en dat terwijl ik al 37 maanden trouwe klant ben !

Hun reply : je mag de homeconnect lite (welke ik had) niet vergelijken met de homeconnect start ...

Ik meld hen hierna toch even, dat die 2 perfect te vergelijken zijn, want ze zijn namelijk 100 % (!!) identiek !!!

Ze laten me ook doodleuk weten, dat ik desgewenst wel een DOWNgrade kan doen naar die homeconnect start aan de prijs van 50 € ....

Nu zou ik die 50 € er binnen 5 maanden al uit hebben, maar dit zijn zo'n wansmakelijke praktijken die bij mij niet door de beugel kunnen !

Weet je nu wat hun uitleg was, waarom ze het een downgrade noemen ???? Wel, mijn homeconnect lite was destijds (volgens hun) niet het laagste (minste) produkt, en die homeconnect start is dat nu wel .... daarom noemen ze het dus een downgrade, en kost het 50 €.... Dit is toch niet te geloven ?????


Nadat ik ze dan laat weten, dat ze dit commercieel gezien toch niet kunnen menen, en ik gegarandeerd opstap als ze dit niet in orde brengen, was hun uitleg, dat ik dat dan maar moest doen ...

Wel, als ze zo doen tegenover hun trouwe klanten, is de maat vol, ik heb dezelfde avond nog een nieuw contract besteld bij Telenet !
prunus
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2010, 18:28

@ B@rt, groot gelijk dat je naar Telenet bent overgestapt. Had ik dit vroeger geweten of had Telenet en Belgacom de aanpassing aan hun abonnement iets vroeger doorgevoerd was ik niet bij Dommel gebleven.

Ik ben eens benieuwd wat mijn advocaat van hun contract vind en of ik nog iets kan recupereren van mijn centen....

Commercieel zijn zij echt een ramp. ze wanen zich in een ivoren toren maar in werkelijkheid zitten ze maar in een bescheiden huisje in Diepenbeek.
Pretentie genoeg en 16000€ uitgeven aan feestje gaat ook maar hun bestaande klanten behandelen ze echt als str*nt...

Als ze commercieel iets willen bijleren kunnen ze mij altijd freelance inhuren voor een bescheiden prijsje :wink:
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Bij telenet en belgacom gebeurt identiek hetzelfde.
Contract is contract, dikwijls voor een jaar en als de maand daarna een contract uitkomt voor de helft van de prijs voor hetzelfde, hebt ge gewoon pech!
Bestaande klanten zijn niks waard, wat ze uitgeven aan promo en korting om nieuwe klanten te lokken halen ze wel bij oude klanten. :evil:

Den truck is om elk jaar of om de 2 jaar van provider te veranderen!!! Da is de enige manier om niet bezeken te worden!
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Iedereen past dit toe, ook proximus.

Ik wordt mtv generation en krijg 5000 sms'en een vriend (nieuwe klant) gaat ook mtv generagtion en krijgt 10000 sms'en
terwijl ik al meer als 8 jaar klant ben bij proximus...

Niet zo hard tillen aan alles, sommige dingen zijn gewoon niet eerlijk ..
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Gray schreef:Bij telenet en belgacom gebeurt identiek hetzelfde.
Contract is contract, dikwijls voor een jaar en als de maand daarna een contract uitkomt voor de helft van de prijs voor hetzelfde, hebt ge gewoon pech!
Bestaande klanten zijn niks waard, wat ze uitgeven aan promo en korting om nieuwe klanten te lokken halen ze wel bij oude klanten. :evil:

Den truck is om elk jaar of om de 2 jaar van provider te veranderen!!! Da is de enige manier om niet bezeken te worden!

Als gij vandaag een pc/gsm/ijskast/... koopt en binnen een maand halveren ze de prijs, dan staan ze in de winkel ook niet te springen om het verschil terug te betalen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

heb ook wel probleem dat dommel de bestaande klanten in de kou laat staan... nieuwe klanten aantrekken is topprioriteit blijkbaar, want die hangen voor een jaar vast... zelf zit ik nog steeds op netconnect, 35 euro per maand + 10 euro discovery lijn en dan nog wat voor voipbuster. da's veel geld voor een traag internetlijntje (zit te ver van centrale voor hoogste profiel). alhoewel dat cityconnect hier beschikbaar zou moeten zijn lijkt het me niet echt aangewezen op die afstand van de centrale. vdsl is interessant, maar de investering die je moet doen vind ik gewoon te veel. dure activatie, dure modem waar je blijkbaar nog zelf een router moet aanhangen. ga nog eens bellen met dommel, maar ik zal vroeg of laat de knoop moeten doorhakken en terug naar telenet gaan, ze zijn sneller en 't zal uiteindelijk goedkoper uitkomen. misschien iets minder datalimiet, maar is ondertussen van minder belang geworden....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
b@rt
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2010, 21:41

DAt van die pc/gsm/ijskast vind ik dus pure onzin hé ! Je betaalt hier geen produkt, maar een dienst !!!

Dat een produkt nadien goedkoper wordt is altijd zo, en zeker als je er snel bij bent, betaal je veel meer, dan de laatkomers, maar een dienst hoort voor iedereen evenveel te kosten, zo simpel is dat !!!
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Sorry, maar ik vind dit maar een bash topic.
Met weinig constructieve inhoud.

Ok, de grote reuzen (Belgacom / Telenet) hebben voor hun dure abbo's nu eindelijk hun limieten afgeschaft. Dit maakt Dommel misschien iets minder interessant op de markt. Maar dankzij wie hebben we als eerste die grotere limieten gehad ? Dankzij Dommel en EDPNet. Vergeet dat niet... Moest het aan Belgacom en Telenet liggen, zaten we misschien nog altijd aan 30 Gb in de maand te surfen...

Alleen maar door bij kleinere spelers op de markt te blijven, kun je het de groten der aarde wat moeilijker maken. Als iedereen naar Telenet / Belgacom overstapt, is er van concurrentie helemaal geen sprake meer. En kunnen ze elke "hoge" prijs opleggen die ze samen maar willen.

Overigens, nu paaien je ze met wat extra download vermogen. Morgen steken ze je misschien een mes in je rug, en verhogen de prijs van je abbo. Ga je dan ook zo hard staan roepen. Ik wil dit nog zien gebeuren...

Aan de topic starter, de klachten die jij Dommel aansmeert, kun je net zo goed Telenet, Belgacom of gelijk wie aansmeren. Overal loopt wel eens iets fout. Is de klantendienst slecht ingelicht, onderbemand, niet bereikbaar. Maken ze een administratieve fout, etc..

De manier waarop jij de Dommel klantendienst beschrijft, kan ik zelf niet beamen. Het lijkt wel alsof ze bij jou arrogant overkomen. Terwijl ze vanuit mijn eigen ervaring altijd heel vriendelijk zijn geweest. Tja, wie zal het beamen ?

Hun service is soms traag, maar ik heb er nooit te klagen over gehad. Ben altijd correct behandeld geweest (heb mijn gratis 1e maand gehad, mijn gratis verhoging naar 6 mbps, correcte afhandeling van mijn gedomicilieerde facturen, etc).

De mening van nieuwe gebruikers op dit forum vind ik vaak onbetrouwbaar (no offence). Zeker als ze nog maar 1 (of 6 comments) gepost hebben hier. Wie zal het zeggen, wie deze nieuwe leden zijn ?

En durf ook eens in eigen boezem kijken, prunus. Als ik je starter topic goed "interpreteer", doe je eerst een onderzoek naar Dommel (wat heel verstandig is). Dit onderzoek komt negatief voor je uit. En dan nog besluit je de stap naar Dommel te maken. Dat vind ik zelf maar vreemd. Als ik een onderzoek doe naar een bedrijf (om er bv iets te kopen) en het bevalt me niet helemaal, dan begin ik er gewoon niet mee.. Het lijkt wel alsof jij juist die problemen wenst aan te trekken ofzo ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

... en toen kwam Gent32m zijn sponsor weer verdedigen en doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Zijn alle klagers dan leugenaars Gent32m ? Waar rook is, is vuur .. en in het geval van dommel is er geen rook maar een of andere ontploft vies goedje.

Dat zij altijd vriendelijk tegen jou zijn wil niet zeggen dat ze dit tegen iedereen zijn. Ik kan zelf ook moeilijk geloven dat Dommel een boosaardig bedrijf is dat enkel en alleen bestaat om klanten in het zak te zetten, maar ik kan niet ontkennen dat er toch grondig iets mis is met hun dienstverlening. En NEEN, wat de TS aanhaalt heb ik bij nog geen enkel ander bedrijf meegemaakt hoor.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
wyvernshill
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 okt 2006, 12:05

Ik moet nu toch "weer" zeggen dat ook ik nog geen enkel probleem heb ervaren met de helpdesk van Dommel.

Elke vraag die ik heb gesteld werd correct beantwoord / uitgevoerd. Wat ze wel al eens makkelijk doen is eerst zeggen dat alles in orde is, je moet dan even aandringen (maw opnieuw een mail sturen, met bv. een paar meetgegevens).

De mensen hebben me steeds beleefd behandeld en ikzelf blijf natuurlijk ook beschaafd aan de telefoon.
Ik heb hier een collega die telefonie heeft bij mobistar, bijna elke week hangt die te brullen aan de telefoon en guess what ... alles loopt verkeerd bij hem. Niets wordt in orde gebracht, volgens mij gewoon omdat de persoon aan de andere kant van de lijn het beu is om steeds uitgekafferd te worden. Dit is dan de enige manier voor "payback".

Ik zeg niet dat de topicstarter in fout is, er zijn zeker redenen om kwaad te zijn, maar ik denk dat er een kleine groep is die veel problemen ervaart en deze post op het forum terwijl de meeste mensen weinig tot geen problemen hebben.

De meesten denken dat de persoon aan de helpdesk alles magisch kan oplossen, die mensen kunnen NIETS zelf beslissen/toekennen terug factureren etc ..., het is een hondenjob. Als je dan nog bij veel klanten het gebrul er moet bijnemen ...

Maar wie weet piep ik wel anders wanneer ik problemen krijg ... (ondertussen 4 jaar klant via netconnect en nu cityconnect).
j0lle
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 apr 2008, 12:47
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Trojan schreef:Als gij vandaag een pc/gsm/ijskast/... koopt en binnen een maand halveren ze de prijs, dan staan ze in de winkel ook niet te springen om het verschil terug te betalen.


ijskasten verouderen...
Afbeelding
prunus
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2010, 18:28

@ Gent32m Je hebt gelijk als je zegt dat ik nieuw ben op dit forum afgaande op het feit dat dit ijn eerste post is. Echter, ik volg dit forum al verschillende jaren. Ik heb vroeger echter nooit problemen ervaren vandaar ook nooit gepost.

Je zegt dat ik een vergelijking heb gemaakt en dat Dommel er slecht uitkwam maar toch voor hen gekozen heb???? Ik ben al reeds 4 jaar klant bij Dommel en heb dus besloten bij hen te blijven en een ander abonnement te nemen. Ik vind de activatiekosten gewoon jammer maar uit mijn topic is duidelijk op te maken dat ik vooral een probleem heb met het feit dat ik 2uur werk en dus 160€ verloren ben omdat zij geen enkele moeite wilden doen om da modem tijdig af te leveren. Waarschijnlijk vind jij het helemaal niet erg als je werkgever volgende maand 160€ van jou loon voor zichzelf houdt????

De helpdesk van Dommel is inderdaad steeds vriendelijk geweest tegen mij. Ik ben na lang aandringen echter doorgeschakeld met een verantwoordelijke. Dit was volgens mij de grootste boer die er in Limburg rondloopt....

Je moet mij zowel Belgacom als Telenet niet leren kennen, ik werk al ruim 5 jaar als freelance basis voor hen. Trouwens ook voor Versatel/tele2/KPN.
ik heb trouwens ook aangegeven dat ik problemen gehad heb met Telenet op ijn pro abonnement. Zij hebben mij 4 MAANDEN!!! gratis internet als compensatie gegeven. Dat is pas klantvriendelijkheid.

Ik hoop voor jou dat je nooit enige problemen krijgt met hen anders zal je wel anders piepen.....

Enfin, ik heb net bericht gekregen van Dommel dat zij niet ingaan op mijn vraag om mijn verloren uren te compenseren. Geen probleem voor mij, zoals eerder gezegd gaat de rest van mijn comunicatie met hen via mijn raadsman. Ze hebbben het zelf gezocht.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

prunus schreef:...maar uit mijn topic is duidelijk op te maken dat ik vooral een probleem heb met het feit dat ik 2uur werk en dus 160€ verloren ben omdat zij geen enkele moeite wilden doen om da modem tijdig af te leveren. Waarschijnlijk vind jij het helemaal niet erg als je werkgever volgende maand 160€ van jou loon voor zichzelf houdt????


Beste prunus,

1) Ik ben geen Dommel fanboy. Al geef ik sommige (bv Sasuke) misschien onbewust dat gevoel. Door op een wit paard te gaan rijden :wink:

2) Waarom reageerde ik ? Omdat ik vind dat je overdrijft. Al snap ik best je "emoties" hoor. Maar laat je door die emoties niet verblinden. Probeer ergens redelijk te blijven. Zowel voor jezelf, als anderen.

3) Wat is je verwijt ? Dat je 160 euro aan uurloon verloren bent. En waarom, omdat je die dag niet op kantoor kon werken. Wat kan Dommel daaraan doen ??? Is dit niet eerder een fout van je werk (dat je die dag je privé lijn moest gebruiken) Waarom kan je werk je niet vergoeden (voor de verloren schade) ? Uiteindelijk is je lijn thuis, een privé lijn (en geen business lijn)... Sorry hoor, maar ik vind dit allemaal wat vergezocht :!:

4) Een andere vraag. Waarom wil je zo graag Dommel hiervan beschuldigen ? Waarom kijk je niet eens in eigen boezem. Als je thuiswerk (of het verlies daarvan) je geld kostte, waarom heb je dan niet Dommel op voorhand, daarvan op de hoogte gebracht. Nu wist Dommel van niets. En is het achteraf wat te gemakkelijk natrappen, vind ik. De zwarte piet gewoon doorschuiven.

5) Wat er bij jou gebeurd is, is een ongelukkig samenvallen van omstandigheden. Waar Dommel me eerder een slachtoffer lijkt, dan schuldig. Zij kwamen die dag (met goede moed) bij je installeren. Zelf vroeger dan gepland. Iedere andere Dommelaar zou een gat in de lucht springen hiervoor. Maar nee, bij jou kwam dit slecht uit. Omdat je werken moest, en van je werk niet op kantoor werken kon (fout van je werk) en Dommel hiervan niet op de hoogte gebracht hebt (dat dit kon gebeuren, fout van jou). Dus wie is er hier eigenlijk fout ? Dommel ? Yeah, right...

prunus schreef:Ze hebbben het zelf gezocht.


Daar ben ik het dus 100% mee oneens.
Jij hebt het zelf gezocht.

Maar dit wil je niet onder ogen zien.
Zoals je wilt...
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ik ga hier ook eens mijn beklag doen

ik was een 5 tal jaar klant en had vorig jaar homeconnect genomen op een nieuw adres. iedereen weet dat de telefonie hopeloos slecht was dus besloot ik gewoon over te stappen naar (in eerste instantie) speedconnect
de enige mogelijkheid om dit te doen was homeconnect opzeggen en een nieuw abo te nemen...

toen zag ik dat de activatie van netconnect naar speedconnect slechts 25€ was ipv 99€ voor bestaande klanten, dus besloot ik netconnect te nemen
ik ben echter bij netconnect gebleven omdat de modem te duur was en ik toekwam met 200gb limiet...

de prijs was wel een pak beter: ik betaalde 30€ voor mijn abo en 5€ voor raw copper

en dan ineens na een 2 maanden kreeg ik een factuur van 50€... alle "promoties" (raw copper aan 5€ en goedkoper netconnect tarief) waren zomaar verdwenen ik moest de volle pot betalen
toen ik telefonisch contact opnam wist men mij te vertellen dat deze promoties enkel geldig waren voor nieuwe klanten op een ander adres
wtf? dat staat inderdaad in het (bijna onleesbaar) lichtgrijs vermeld onderdaan de produktpagina (de site is ondertussen wel licht veranderd)

aangezien de activatiekost bij alle andere providers redelijk veel is en de prijs navenant besloot ik toch te blijven zo lang ik moet, maar daarna zeg ik alle dommel abo's bij mijzelf en familieleden op


als je ziet wat de standaardproviders tegenwoordig aan volume geven... dommel zal niet meer lang bestaan, en terecht :-D
prunus
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 feb 2010, 18:28

Gent32m schreef:
prunus schreef:...maar uit mijn topic is duidelijk op te maken dat ik vooral een probleem heb met het feit dat ik 2uur werk en dus 160€ verloren ben omdat zij geen enkele moeite wilden doen om da modem tijdig af te leveren. Waarschijnlijk vind jij het helemaal niet erg als je werkgever volgende maand 160€ van jou loon voor zichzelf houdt????


En waarom, omdat je die dag niet op kantoor kon werken. Wat kan Dommel daaraan doen ??? Is dit niet eerder een fout van je werk (dat je die dag je privé lijn moest gebruiken) Waarom kan je werk je niet vergoeden (voor de verloren schade) ? Uiteindelijk is je lijn thuis, een privé lijn (en geen business lijn)... Sorry hoor, maar ik vind dit allemaal wat vergezocht :!:



Ik ben zelfstandige en geen werknemer. Maw ik vergoed mezelf....
of dit nu een business lijn is of niet doet helemaal niet ter zake, de service zou altijd even goed moeten zijn.
Ik behandel mijn particuliere klanten toch ook niet slechter dan mijn zakelijke, het zou maar erg zijn....
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

enkel business lijnen hebben een sla...
je kan morgen evenzeer een paar dagen zonder internet liggen zonder dat dommel in fout is, wat ga je dan aan je klanten zeggen
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Gent32m schreef:
prunus schreef:...maar uit mijn topic is duidelijk op te maken dat ik vooral een probleem heb met het feit dat ik 2uur werk en dus 160€ verloren ben omdat zij geen enkele moeite wilden doen om da modem tijdig af te leveren. Waarschijnlijk vind jij het helemaal niet erg als je werkgever volgende maand 160€ van jou loon voor zichzelf houdt????


Beste prunus,

1) Ik ben geen Dommel fanboy. Al geef ik sommige (bv Sasuke) misschien onbewust dat gevoel. Door op een wit paard te gaan rijden :wink:

2) Waarom reageerde ik ? Omdat ik vind dat je overdrijft. Al snap ik best je "emoties" hoor. Maar laat je door die emoties niet verblinden. Probeer ergens redelijk te blijven. Zowel voor jezelf, als anderen.

3) Wat is je verwijt ? Dat je 160 euro aan uurloon verloren bent. En waarom, omdat je die dag niet op kantoor kon werken. Wat kan Dommel daaraan doen ??? Is dit niet eerder een fout van je werk (dat je die dag je privé lijn moest gebruiken) Waarom kan je werk je niet vergoeden (voor de verloren schade) ? Uiteindelijk is je lijn thuis, een privé lijn (en geen business lijn)... Sorry hoor, maar ik vind dit allemaal wat vergezocht :!:

4) Een andere vraag. Waarom wil je zo graag Dommel hiervan beschuldigen ? Waarom kijk je niet eens in eigen boezem. Als je thuiswerk (of het verlies daarvan) je geld kostte, waarom heb je dan niet Dommel op voorhand, daarvan op de hoogte gebracht. Nu wist Dommel van niets. En is het achteraf wat te gemakkelijk natrappen, vind ik. De zwarte piet gewoon doorschuiven.

5) Wat er bij jou gebeurd is, is een ongelukkig samenvallen van omstandigheden. Waar Dommel me eerder een slachtoffer lijkt, dan schuldig. Zij kwamen die dag (met goede moed) bij je installeren. Zelf vroeger dan gepland. Iedere andere Dommelaar zou een gat in de lucht springen hiervoor. Maar nee, bij jou kwam dit slecht uit. Omdat je werken moest, en van je werk niet op kantoor werken kon (fout van je werk) en Dommel hiervan niet op de hoogte gebracht hebt (dat dit kon gebeuren, fout van jou). Dus wie is er hier eigenlijk fout ? Dommel ? Yeah, right...

prunus schreef:Ze hebbben het zelf gezocht.


Daar ben ik het dus 100% mee oneens.
Jij hebt het zelf gezocht.

Maar dit wil je niet onder ogen zien.
Zoals je wilt...
Sorry, maar je gaat zelf de mist in.

Je betaald voor je internet, of je deze nu gebruikt voor het werk of om hardcore porno te downloaden doet er geen bal toe, het moet werken. Dat ze grotendeels afhankelijk zijn van belgacom kan ik wel begrijpen, maar ze moeten hun klanten niet in het zak zetten en beliegen. Een effort naar hun (trouwe) klanten mag altijd wel eens.

Als dommel dezelfde policy omtrend storingen zou hebben als belgacom, zou zouden al lang falliet zijn. (indien storing niet gelicht binnen 24u, gratis maand abo)
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Past belgacom dat dan toe?
Nooit geweten.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”