bij een belgacom internet go abon.kan je volgens de gegevens maar 1 pc aan sluiten.
is het niet moggelijk om dan via een draadloze b box te surfen op een desktop verbonden via kabel
en met een laptop verbonden via wifi of is dat niet moggelijk
2 pc op go abon.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Die 1 pc is enkel op papier, in de praktijk kan je, zelfs met de meegeleverde modem veel meer toestellen aansluiten. Ik heb een aantal pc's, Popcorn Hour, Sony Bravia-TV, laptops en GSM's verbonden die allemaal gebruik maken van m'n Belgacom ADSL Go-lijntje, met een door Belgacom aangeleverde modem zonder firmware-aanpassing of andere hacks.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Juist uit nieuwsgierigheid omdat ik een BRAVIA 40W4000 heb.meon schreef:Die 1 pc is enkel op papier, in de praktijk kan je, zelfs met de meegeleverde modem veel meer toestellen aansluiten. Ik heb een aantal pc's, Popcorn Hour, Sony Bravia-TV, laptops en GSM's verbonden die allemaal gebruik maken van m'n Belgacom ADSL Go-lijntje, met een door Belgacom aangeleverde modem zonder firmware-aanpassing of andere hacks.
Waarom maakt die van u gebruik van uw internetlijn ? Voor TV hebt ge toch die decoder nodig ?