Snelheidsupgrade, profiel aangepast, snelheid hetzelfde?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Fr3aK
Member
Member
Provider

Hey UB,

Ik heb juist gemerkt dat mijn BBox al synct aan een 20/2 profiel, de snelheid daarentegen ligt niet hoger dan op het vorige profiel, 18/1,2.
Kan ik daaruit conculderen dat de snelheid van een VDSL2 lijn bepaald wordt ergens anders in de centrale en dus niet afhankelijk is van dat profiel?
Ik meen mij te herinneren dat dit vroeger anders was maar ik ben niet zeker, iemand die hier een verklaring voor heeft?

Alvast bedankt!

PS: Het is lang geleden dat ik hier nog gepost heb, als de titel of zelfs deze thread misplaatst is verwijderen je hem maar :-)
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:
Provider

Klopt, je hebt de DSL synchonisatie snelaheid, en dan de snelheid van de PPPoE verbinding. De laatste is dus wat je als internet snelheid merkt, maar als de eerste te laag is merk je dat natuurlijk ook.
Fr3aK
Member
Member
Provider

qless schreef:Klopt, je hebt de DSL synchonisatie snelaheid, en dan de snelheid van de PPPoE verbinding. De laatste is dus wat je als internet snelheid merkt, maar als de eerste te laag is merk je dat natuurlijk ook.
Merci voor de verduidelijking! :-)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”