Het staat zo te zien nog maar enkel in de flash animatie. Daarom deze screenshot.
Ik kreeg het van hen via mijn Twitter door. handig

http://twitter.com/ScarletBelgium
Dat is inderdaad zo. Heb mij enkel gebaseerd op hun website. Ik zal het aanpassen.ToMiKoN schreef:Staat zo te zien al op de voorpagina. Maar er zit toch nog enkele foutje in de tekst.
Zo gaan de snelheden voor het pack internet + telefonie ook naar boven indien er VDSL2 beschikbaar is. (zie tweet)
Voor de prijs van 50 euro blijft het nog altijd een prima aanbod!
Ik vrees dat TN binnenkort toch ook iets aan z'n kabelkost zal moeten gaan doen... puur op basis daarvan zijn ze meestal al 25% duurder.ToMiKoN schreef:Voor de prijs van 50 euro blijft het nog altijd een prima aanbod!
Hadden wij nu geen 3tv's, dan had ik de kabel al lang opgezegd. Wij gebruiken de kabel enkel maar voor analoge tv.r2504 schreef:Ik vrees dat TN binnenkort toch ook iets aan z'n kabelkost zal moeten gaan doen... puur op basis daarvan zijn ze meestal al 25% duurder.
Limiet? Welke limiet?Jp schreef:Nu nog wachten op een limietverhoging
Ben je daar zeker van ik heb momenteel no limit, dus als ik overschakel naar ONE blijf ik unlimited?krisken schreef:Limiet? Welke limiet?Jp schreef:Nu nog wachten op een limietverhoging
Ik heb unlimited. Had eerst enkel internet en sinds kort ook de ONE. Mijn voorwaarden van mijn internet zijn meegegaan: ook unlimited dus. En straks tegen 20mbit ipv 12mbit!!!
Als ik bij verbruik kijk zie ik :MisterX334 schreef:Ben je daar zeker van ik heb momenteel no limit, dus als ik overschakel naar ONE blijf ik unlimited?krisken schreef:Limiet? Welke limiet?Jp schreef:Nu nog wachten op een limietverhoging
Ik heb unlimited. Had eerst enkel internet en sinds kort ook de ONE. Mijn voorwaarden van mijn internet zijn meegegaan: ook unlimited dus. En straks tegen 20mbit ipv 12mbit!!!
Klopt, echter als je enkel scarlet internet hebt en je doet een upgrade naar ONE behoud je je unlimitedproximusboyke schreef:dan heb je veel geluk want normaal is het 100GB
http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten/scarlet-one.php
Heb na overschakeling van Scarlet Unlimited naar Scarlet One ook nog steeds een onbeperkt volume, wat ik overigens zéér okee vind.krisken schreef:Klopt, echter als je enkel scarlet internet hebt en je doet een upgrade naar ONE behoud je je unlimitedproximusboyke schreef:dan heb je veel geluk want normaal is het 100GB
http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten/scarlet-one.php(En zit je op vdsl!!!)
Dit is zeker officieel. Ik heb er zelfs niks voor moeten doen.Avenger 2.0 schreef:Maar is het officieel ook zo? Als de voorwaarden namelijk ineens veranderen heb je anders serieus pech...
Dat is totaal niet officieel. Geef anders eens de voorwaarden waar dat te vinden is?krisken schreef:Dit is zeker officieel. Ik heb er zelfs niks voor moeten doen.
Ze bezien ONE als afzonderlijke producten in één pakket. Dus het is gewoon een update van een pakket.flt schreef:Dat is totaal niet officieel. Geef anders eens de voorwaarden waar dat te vinden is?krisken schreef:Dit is zeker officieel. Ik heb er zelfs niks voor moeten doen.
Scarlet ONE is 100GB. Dat ze het nog niet hebben aangepast is misschien een teken dat ze het oogluikend toelaten maar denk niet dat je te zot moet doen voor ze de limiet terugzetten..
Als je als nieuwe klant een ONE abo neemt, dan krijg je die 100GB/maand. Ben je een bestaande klant die van internet-only naar ONE gaat heb je die onbeperkt.proximusboyke schreef:De vraag is als ze veel one abos hebben, wat ze dan gaan doen.
50 euro.MisterX334 schreef:Is die Sagem modem eigenlijk gratis?