Hallo,
Zo hier zijn we met het antwoord van de juridischedienst TESTAANKOOP
Beste,
We komen terug op uw dossier.
Betreffende uw vraag kunnen we u meedelen dat wanneer de fout aan EDP-net ligt, dat zij moeten instaan voor de kosten, gezien ze op voorhand konden weten dat u niet in aanmerking kwam VDSL- verbinding.
Ze hadden tenslotte de bestelling tweemaal toe bevestigd, dus wanneer ze het contract niet nakomen, is er een contractbreuk dat te wijten is aan een fout langs hun kant en moeten ze instaan voor de kosten die daarbij worden gemaakt.
Hoogachtend,
dienst individuele hulpverlening
Zo verder naar aflevering drie....
zo lost EDPNET het op deel 2!!!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Agreed. Stel dat ik een Cisco router van 2000 EURO bestel in dezelfde omstandigheden, moet edpnet die dan ook terugbetalen ?lithion schreef:Dat hij die bbox terug op ebay zet en stopt met trollen
-
- Member
- Bedankt: 17 keer
@billeman...
Onnozelaar....wat heeft die router te maken met de NODIGE aankoop van een modem voor van adsl op vdsl over te stappen????
Alles komt op mama en papa zijn rekening bij jou zeker???
Het gaat mij niet om die 45€ maar om het princiepe dat de klant weer bij de bok gedaan is door EDPNET....
Groeten
Onnozelaar....wat heeft die router te maken met de NODIGE aankoop van een modem voor van adsl op vdsl over te stappen????
Het gaat mij niet om die 45€ maar om het princiepe dat de klant weer bij de bok gedaan is door EDPNET....
Groeten
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Het is niet omdat ik niet akkoord ga met jou dat je hiervoor mij moet proberen als onnozelaar te verwijten.ic706mk2 schreef:@billeman...
Groeten
Wat mij betreft is EDPNET altijd correct, hulpvaardig, professioneel EN flexibel geweest op elk moment dat ik met hun contact heb gehad, misschien helpt het om als klant zich ook vriendelijk en correct te gedragen.
Dus mogen ze best ook wat verdediging hebben van tevreden klanten als een rotte appel ze probeert zwart te maken.
Stel ik mij als laatste punt nog de vraag wie onnozel zit te doen......
- Razornord
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 17 keer
Zou ge niet hetzelfde gereageerd hebben bij een analoog probleem? (tis nu wel erg hypothetisch want tis moeilijk om u in te leven in zo'n situatie maar probeer 't es)billeman schreef:Het is niet omdat ik niet akkoord ga met jou dat je hiervoor mij moet proberen als onnozelaar te verwijten.ic706mk2 schreef:@billeman...
Groeten
Wat mij betreft is EDPNET altijd correct, hulpvaardig, professioneel EN flexibel geweest op elk moment dat ik met hun contact heb gehad, misschien helpt het om als klant zich ook vriendelijk en correct te gedragen.
Dus mogen ze best ook wat verdediging hebben van tevreden klanten als een rotte appel ze probeert zwart te maken.
Stel ik mij als laatste punt nog de vraag wie onnozel zit te doen......
- EDPnet
- ISP Official
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Geachte,
In dergelijke situatie kan EDPnet idd niet tussenkomen voor kosten gemaakt bij derden.
Wij bieden de mogelijkheid om de hardware bij ons aan te kopen, indien blijkt dat we toch niet kunnen leveren dan kunnen wij eigen geleverd materiaal idd kosteloos crediteren/stopzetten. Wij kunnen niet instaan voor materiaal dat u niet via ons hebt aangekocht. Wij leveren voordat u het contract aangaat bij ons een technische analyse gebaseerd op de interne databank van Belgacom. Maw, dit is steeds een theoretische analyse gebaseerd op data verzameld door Belgacom. Indien bij de oplevering blijkt dat de reële situatie verschilt dan zien wij ons idd genoodzaakt om het order kosteloos te annuleren. Voor de verdere afhandeling van het ticket dat u bij ons aangemaakt hebt verwijzen wij u graag naar onze communicatie van deze morgen.
Met vriendelijke groet,
Het EDPnet team.
In dergelijke situatie kan EDPnet idd niet tussenkomen voor kosten gemaakt bij derden.
Wij bieden de mogelijkheid om de hardware bij ons aan te kopen, indien blijkt dat we toch niet kunnen leveren dan kunnen wij eigen geleverd materiaal idd kosteloos crediteren/stopzetten. Wij kunnen niet instaan voor materiaal dat u niet via ons hebt aangekocht. Wij leveren voordat u het contract aangaat bij ons een technische analyse gebaseerd op de interne databank van Belgacom. Maw, dit is steeds een theoretische analyse gebaseerd op data verzameld door Belgacom. Indien bij de oplevering blijkt dat de reële situatie verschilt dan zien wij ons idd genoodzaakt om het order kosteloos te annuleren. Voor de verdere afhandeling van het ticket dat u bij ons aangemaakt hebt verwijzen wij u graag naar onze communicatie van deze morgen.
Met vriendelijke groet,
Het EDPnet team.
internet, fiber & telephony