1 juli stap ik terug naar telenet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gesloten
InnerDrive
Member
Member

Vanaf 1 juli is het dan eindelijk zover, ik ga terug naar telenet.... (niet gedacht dat dit nog ging gebeuren) , telenet wordt onbeperkt volume (fair usage policy)op de turbonet en dat al voor 61 euro , aan een snelheid van 30 Mbps. ik ga dus 11 euro meer betalen dan nu.

Dat is zover ik weet 3x zo snel als dommel homeconnect (wat ik nu heb) en ik betaal voor homeconnect 50 euro voor internet+telefoon maar ik gebruik die telefoon niet eens en dat internet is de laatste tijd echt onstabiel, heb veel timeouts bij requests. soms werkt voicechat totaal niet.

Nu is de vraag als ik 1 juli overstap naar telenet , wat wil dat zeggen fair usage op een turbonet verbinding? momenteel is het limiet 75GB op turbonet. 1 juli worden de nieuwe snelheden en tariefen op de normale internetten van telenet doorgevoerd en wordt turbonet samen met fibernet onbeperkt met fair usage. Wat gaat die fair usage zijn? Iemand ervaring met fair usage?
Laatst gewijzigd door gr4vity 10 feb 2010, 18:46, in totaal 2 gewijzigd.
Reden: Topic gesloten wegens wildgroei aan dergelijke topics.
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Ga terug, test het is en kom het ons zeggen.
Mooie topic trouwens, ben er zo nog geen tegengekomen :bang:
InnerDrive
Member
Member

malinwa001 schreef:Ga terug, test het is en kom het ons zeggen.
Mooie topic trouwens, ben er zo nog geen tegengekomen :bang:
Probleem is dat ik dan een jaar aan telenet vast zit en als die fair usage belachelijk laag ligt (wat me niet zou verbazen van telenet) dan zit ik ermee.
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Wie niet waagt niet wint...

en idd topics in overvloed, heb mij al aan verschillende geïrriteerd: caps in titels, onduidelijke titels, zelfde vraag over en over, etc...
Afbeelding
jeanke36
Plus Member
Plus Member

InnerDrive schreef:Vanaf 1 juli is het dan eindelijk zover, ik ga terug naar telenet.... (niet gedacht dat dit nog ging gebeuren) , telenet wordt onbeperkt volume (fair usage policy)op de turbonet en dat al voor 61 euro , aan een snelheid van 30 Mbps. ik ga dus 11 euro meer betalen dan nu.

Dat is zover ik weet 3x zo snel als dommel homeconnect (wat ik nu heb) en ik betaal voor homeconnect 50 euro voor internet+telefoon maar ik gebruik die telefoon niet eens en dat internet is de laatste tijd echt onstabiel, heb veel timeouts bij requests. soms werkt voicechat totaal niet.

Nu is de vraag als ik 1 juli overstap naar telenet , wat wil dat zeggen fair usage op een turbonet verbinding? momenteel is het limiet 75GB op turbonet. 1 juli worden de nieuwe snelheden en tariefen op de normale internetten van telenet doorgevoerd en wordt turbonet samen met fibernet onbeperkt met fair usage. Wat gaat die fair usage zijn? Iemand ervaring met fair usage?
75 giga met turbonet?
ik heb turbonet en heb 60giga per maand en vanaf juli is dit ook onbeperkt
ik denk met die fup dat 200-250 nog geen probleem zal zijn dat denk ik niet
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Zoals enkele users al aangeven is er een wildgroei van dergelijke topics. Om die reden zou ik graag verzoeken om vragen/opmerkingen samen te houden en niet telkens een nieuw topic aan te maken. Indien gewenst mag gerust iemand een FAQ opstellen voor zijn/haar provider waarin dergelijke discussies samen komen, natuurlijk is er maar 1 FAQ per provider nodig.

Ik sluit dit topic omwille van bovenstaande reden.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Dommel”