Problemen Registratie Fibernet100

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gesloten
bram
Starter Plus
Starter Plus

All,

Ik heb mezelf maandag ingeschreven voor Fibernet100. Hiervoor heb ik een bevestiging gekregen en ik zou binnen de 4 dagen gecontacteerd worden.
Een dag later, rond 16u telefoneerde iemand mij van Telenet om mij te registreren.

Ik had alleen TV & internet bij Telenet, dus nam ik een Shake+ met extra telefonie.
Er zou maandag in de namiddag een technieker langskomen om alles in orde te krijgen.
Alles goed en wel.

Deze ochtend krijg ik een mail aan, die zegt dat ik een Shake+ heb aangekocht, weliswaar een TurbonetXL abonnement ivp een Fibernet100 abo.
Ik ben naar Telenet, daar weten ze blijkbaar niets van de afspraak voor maandag. Ze geven me het nummer van de Fibernet dienst door.

Ik bel naar die dienst maar blijkbaar staan ze allemaal op outbound, want ik hang 42minuten aan de lijn zonder ook maar iemand te horen.

Dan bel ik maar terug naar de klantendienst. Na het verhaal nog 'ns uit te leggen, besluit ze van die dienst zelf nog 'ns te contacteren. Geen geluk. Ze raadt me aan van deze namiddag die mensen nog 'ns terug te bellen. Voor alle zekerheid zet ze me nu ook in wacht bij die dienst via het interne nummer.... na 15min wachten, nog altijd niemand aan de lijn gehad.

Om 2u bel ik terug naar die dienst (dan zal iedereen wel gegeten hebben). Weeral een goeie 10min aan de lijn voor ik ophang en terug naar de klantendienst bel. daar hangen ze me WEERAL eens via het interne nummer in die wachtrij (weeral 10min gewacht).

De volgende persoon die ik aan de lijn krijg (terug klantendienst) heeft intern iets doorgestuurd om te vragen of die Fibernet100 dienst wel bereikbaar is en of ze me willen terugbellen. Dit zou pas volgende week gebeuren...

Nu....
Weet er iemand wat ik nog kan doen? Is dit gewoon een foutje in de mailtemplate die ze me gestuurd hebben en is eigenlijk alles in orde of moet ik wachten tot volgende week?

Moet ik volgende week maandag thuis blijven omdat MISSCHIEN die installateur komt? Maar waarschijnlijk komt die niet en het is heel moeilijk om thuis te blijven voor mij...

Iemand een idee? iemand een nummer dat ik kan bellen?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Mmm...blijkbaar moet zo'n superduur abonnement van 133 euro per maand wel veel succes hebben :eek:

Tja, het enige wat je kan doen is de klantendienst bellen (dus niet de helpdesk !)
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

als ze zeggen dat ze maandag zullen komen zullen ze dat wel doen ook.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

proximusboyke schreef:als ze zeggen dat ze maandag zullen komen zullen ze dat wel doen ook.
haha, geloof je dat nu echt? :s
Afbeelding
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Opnieuw het zelfde, verzamel de vragen i.v.m de veranderingen bij de ISP's in een centraal topic. Dit topic wordt ook gesloten.
bram schreef: Update:
De mensen van het Fibernet team hebben me terug gecontacteerd.
Alles blijkt in orde, maar de afspraak staat gewoon niet in het "normale' systeem, omdat het een nieuw product is en er speciale mensen voor zijn die dat installeren.
Er moet eerst een modemupgrade moet gebeuren, voor ze fibernet kunnen boeken, daarom stond die info er niet bij.

Ivm die telefoontjes, blijkbaar is dat nummer eigenlijk een team dat alleen outbound doet.
Die nemen dus geen calls op....

Alles opgelost en ze komen maandag installeren :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”