9-12/20mb/sec
Toen ik enkele jaren geleden aansloot bij DXadsl heeft men me gezegd dat ik kon aansluiten op 12mb/sec. Om een of andere reden heeft Belgacom me niet willen aansluiten op 12mb maar slechts op 9mb/sec. Nochtans zit ik dicht genoeg en is het signaal perfect. Ondertussen zit ik maar te wachten tot men overgaat op 20mb/sec. Als ik informeer bij DXadsl zegt men dat ze niet weten wanneer het zal zijn. Hoe komt het dat als ik bij belgacom een abonnement neem ik wel 20mb/sec kan krijgen en DXadsl niet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
je gaat wel over belgacom hun netwerk, maar vdsl is andere technologie.
Vermoedelijk gaat dxadsl ook met vdsl2 formule afkomen maar dan is het de vraag of je gratis modem bij krijgt.
Voor zo ver ik weet wordt adsl2+ niet meer uitgerold.
Bij belgacom wordt je aangesloten op vdsl omdat ze daarop aansluiten als het beschikbaar is
Vermoedelijk gaat dxadsl ook met vdsl2 formule afkomen maar dan is het de vraag of je gratis modem bij krijgt.
Voor zo ver ik weet wordt adsl2+ niet meer uitgerold.
Bij belgacom wordt je aangesloten op vdsl omdat ze daarop aansluiten als het beschikbaar is
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wie op ADSL2+ van Belgacom zit, gaat volgens mij niet over op VDSL2. Da's enkel voorbehouden voor ADSL-gebruikers op het netwerk van Scarlet.liger schreef:omdat je bij belgacom op vdsl2 gaat aangesloten worden