Overstap

Plaats reactie
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik zit blijkbaar in dezelfde situatie als besproken in de 'lage snelheid' topic (i.e. afbouwen ADSL), want overdag heb ik al 3 weken zo'n 0.7-1.4Mbit en 's nachts is dat de normale 3.5Mbit.

Vrijdag 29 januari heb ik daarom (en vanwege de goedkopere totaalprijs) ScarletOne besteld en Tele2 All-in Plus opgezegd via [email protected] zoals in de Algemene Voorwaarden staat beschreven staat (opzeg per elektronische post & [email protected] voor administratieve kwesties), en meteen auto-reply gehad met de melding 'bericht goed ontvangen, antwoord binnen 5 werkdagen' maar sindsdien nog geen antwoord gezien. Ik zal het maandag maar per brief herhalen, zeker? Of moet ik op een bevestigingsbrief van Tele2 wachten?

EDIT :: blijkbaar had ik de verkeerde voorwaarden open staan, want opzeggen is blijkbaar enkel per aangetekende brief :oops:

btw, de Tele2 contact-informatie sticky kan misschien een Base update krijgen?
hannibal
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 feb 2010, 22:23
Locatie: Ekeren
Contacteer:

altijd best per aangetekend schrijven doen voor de zekkerheid. je kan altijd wel al en mail op voorhand sturen voor de zekkerheid dat ze het zekker hebben gehad. best wel zien dat je je nieuwe pruduct wel al hebt voor je het oude laat afsluiten. gebeurt regel matig als je adsl hebt dat de invoerkabel slecht is over alle paren behalve die door jou in gebruik zijn. en deze mogen niet zo maar overgenomen worden.
Afbeelding
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

De aangetekende brief is maandag de deur uitgegaan, dus nog iets te vroeg voor bevestigingsbrief (enkel die auto-reply mail).

Mijn vergissing kwam door de nieuwe Algemene Voorwaarden: daarin staat een hoofdstuk dat men elektronische post als geldige handtekening aanvaardt, maar voor opzeggen is altijd een aangetekende brief nodig.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”