telenet windows 7

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Hallo,

Een vriend van mij heeft problemen met telenet en windows 7 ( als het al aan die windows ligt )

Hij krijgt een ip en subnet van telenet maar de gateway blijft op 0.0.0.0 staan en kan dus niet surfen ???

Ik vind het raar dat hij de andere dingen wel krijgt, nog mensen met dit probleem of die dit probleem al zijn tegengekomen ??
jelte
Starter Plus
Starter Plus

conehead schreef:Hallo,

Een vriend van mij heeft problemen met telenet en windows 7 ( als het al aan die windows ligt )

Hij krijgt een ip en subnet van telenet maar de gateway blijft op 0.0.0.0 staan en kan dus niet surfen ???

Ik vind het raar dat hij de andere dingen wel krijgt, nog mensen met dit probleem of die dit probleem al zijn tegengekomen ??
Had deze persoon voordien Vista? Of komt die van XP? Gebruik die een router? Of is die rechtstreeks geconnecteerd?
xayana
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 77 keer

Ligt niet aan Telenet maar aan een service die draait op W7. Apple's Bonjourservice.
http://support.microsoft.com/kb/970313
conehead
Elite Poster
Elite Poster

xayana schreef:Ligt niet aan Telenet maar aan een service die draait op W7. Apple's Bonjourservice.
Persoon draaide voorheen xp en connectie rechtstreeks met de modem, ik zal het bovenstaande eens doorgeven maar volgens mij draait er wel niets van apple op die pc.

Maar alvast het proberen waard

thanks
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

conehead schreef:
xayana schreef:Ligt niet aan Telenet maar aan een service die draait op W7. Apple's Bonjourservice.
Persoon draaide voorheen xp en connectie rechtstreeks met de modem, ik zal het bovenstaande eens doorgeven maar volgens mij draait er wel niets van apple op die pc.

Maar alvast het proberen waard

thanks
Ook niet iTunes ?
conehead
Elite Poster
Elite Poster

ik dacht het niet
xayana
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 77 keer

Hoeft ook niet. Het wordt oa meegeïnstalleerd met Safari en Adobe Photoshop.
conehead
Elite Poster
Elite Poster

xayana schreef:Hoeft ook niet. Het wordt oa meegeïnstalleerd met Safari en Adobe Photoshop.
Het spijt me maar dat hebben ze ook niet, weet trouwens nog niet of het nu in orde is maar ik laat nog iets weten
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”