Hallo,
Een vriend van mij heeft problemen met telenet en windows 7 ( als het al aan die windows ligt )
Hij krijgt een ip en subnet van telenet maar de gateway blijft op 0.0.0.0 staan en kan dus niet surfen ???
Ik vind het raar dat hij de andere dingen wel krijgt, nog mensen met dit probleem of die dit probleem al zijn tegengekomen ??
telenet windows 7
Had deze persoon voordien Vista? Of komt die van XP? Gebruik die een router? Of is die rechtstreeks geconnecteerd?conehead schreef:Hallo,
Een vriend van mij heeft problemen met telenet en windows 7 ( als het al aan die windows ligt )
Hij krijgt een ip en subnet van telenet maar de gateway blijft op 0.0.0.0 staan en kan dus niet surfen ???
Ik vind het raar dat hij de andere dingen wel krijgt, nog mensen met dit probleem of die dit probleem al zijn tegengekomen ??
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Persoon draaide voorheen xp en connectie rechtstreeks met de modem, ik zal het bovenstaande eens doorgeven maar volgens mij draait er wel niets van apple op die pc.xayana schreef:Ligt niet aan Telenet maar aan een service die draait op W7. Apple's Bonjourservice.
http://support.microsoft.com/kb/970313
Maar alvast het proberen waard
thanks
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ook niet iTunes ?conehead schreef:Persoon draaide voorheen xp en connectie rechtstreeks met de modem, ik zal het bovenstaande eens doorgeven maar volgens mij draait er wel niets van apple op die pc.xayana schreef:Ligt niet aan Telenet maar aan een service die draait op W7. Apple's Bonjourservice.
http://support.microsoft.com/kb/970313
Maar alvast het proberen waard
thanks
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Het spijt me maar dat hebben ze ook niet, weet trouwens nog niet of het nu in orde is maar ik laat nog iets wetenxayana schreef:Hoeft ook niet. Het wordt oa meegeïnstalleerd met Safari en Adobe Photoshop.