Apple iPhone wint eerste Pink Brand of the Year Award

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De Apple iPhone is verkozen tot Pink Brand of the Year. Apple werd gekozen als meest aansprekende merk. De award is een initiatief van Communicatiebureau Brandhome en het holebi-magazine ZiZo.

De award bestaat uit de titel, een door Brandhome ontworpen advertentie en mediaruimte in ZiZo-magazine. Bas Stronks van Mobistar nam de award in ontvangst. Mobistar is de operator die de Apple iPhone exclusief mag verdelen in België. In de categorie "mobiele operatoren" won Proximus; Nokia won in de categorie "gsm/smartphones". Een volledig overzicht is te vinden op de website.

Brandhome en ZiZo hebben deze award in het leven geroepen om meer Belgische marketeers kennis te laten maken met het holebisegment. 'De holebi-community wordt door marketeers niet benut,' zegt Brandhome in een persbericht. 'Dat terwijl holebi's vaak early adopters zijn die een grote invloed kunnen hebben op de ontwikkeling van een merk.'

Userbase Frontpage
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

[macho mode]Altijd geweten dat de iPhone voor janetten was![/macho mode] ;)
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

lol, .. 'k moet wel zeggen 'k heb er eentje overlaatst vast gehad, en het is wel een mooi groot scherm, .. maar eerlijk gezegd zou ik voor htc of iets dergelijks gaan, minder restricties op gezet, door de fabrikant. 'k vind het gewoon veel geld voor wat het is en dan al die beperkingen en restricties tja, dan moet ik het helemaal al niet meer hebben. Ik vind als je iets koopt dat jij ermee mag doen wat je wil laat staan dat ze mij nog gaan vertellen welke provider ik mag gebruiken, .. dat ze dat ding dan maar in hun gat steken !
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”