Ik heb deze aansluiting op het adres van het appartement aangevraagd en als facturatie adres mijn huidige adres opgegeven. Nu vond ik nergens in het crm het adres van de aansluiting terug. Ik heb dit maar bij dommel gemeld en ze zeiden dat alles correct verloopt indien ik de aansluiting had op gevraagd via het adres van het appartement, wat ik dus ook zo had gedaan.
Maar nu zie ik echter in het crm staan bij de informatie van de lijn:
- address : unavailable
- expected activation date : to be determined
- status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
- modem-type: you are using a cityconnect approved adsl2+ modem/router (siemens)
- total traffic downloaded in broadband: 0.13 gb
De laatste 2 punten zijn echt vreemd want er is momenteel geen modem aangesloten in het appartement en de lijn is nog niet actief. En dit verontrust me wel want thuis hebben we een homeconnect aansluiting met inderdaad een siemens modem.
Kan iemand mij verklaren wat er aan de hand is?