Paar dagen terug kreeg ik een hoop onverwachte "eenmalige kosten" aangerekend, waarvan de oorsprong me onbekend is.
Ik wil graag eens horen of onderstaande praktijken systematisch toegepast worden ...
September:
Ik ga een contract aan waarbij ik voor een jaar teken voor Generation Internet welke ingaat vanaf oktober.
Vaste kosten voor eerste jaar = 29€/maand
Activatiekosten = eenmalig 50€
Omdat ik online teken krijg ik een extra korting van 50€, wat neerkomt op gratis activatie
Oktober:
Eerste factuur komt binnen, korting op activatie werd mooi afgetrokken van de totaalkost.
Ik betaal een totaal van 59€ voor de eerste 2 maanden.
December:
Tweede factuur komt binnen, maar deze keer wordt er naast de 59€ ook 100€ "eenmalige kosten" aangerekend.
Installaties:
Internet Go zonder vaste lijn: 41,3223 €
Internet optie Speed: 41,3223 €
BTW op beide kosten: 17,5 €
Beide kosten worden doorgerekend 4 maand na activatie.
Ik heb ondertussen een klacht ingedient, en hou jullie verder op de hoogte.
PS: Bonus - ons internet werkt al een tijdje niet, wegens problemen aan bekabeling aan't straat
