Zijn er nog mensen die problemen hebben om meer dan 2 van de 4 voorhanden zijnde ethernet poorten te gebruiken?
Bij mij werken er maar 2 en verder niks.
modem is speedtouch 716
aantal ethernet aansluitingen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 18 keer
Misschien kan dit je verderhelpen?HANs schreef:Zijn er nog mensen die problemen hebben om meer dan 2 van de 4 voorhanden zijnde ethernet poorten te gebruiken?
Bij mij werken er maar 2 en verder niks.
modem is speedtouch 716
http://weethet.be/Speedtouch_716.htm
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Werken er 2 hardware poorten of werken er maar 2 tegelijk ? In het laatste geval kan het zijn dat de DHCP maar een pool van 2 adressen heeft.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... lijkt me dan eerder twee dooie aansluitingen op je 716 als iets anders (hardwarematig defect).
Als je ergens nog een switch hebt rondslingeren, kan je die eens op één van de werkende pluggen hangen. Kan je dan op minimaal 3 devices toegrijpen (van ik verwacht) is het wel heel duidelijk.
Als je ergens nog een switch hebt rondslingeren, kan je die eens op één van de werkende pluggen hangen. Kan je dan op minimaal 3 devices toegrijpen (van ik verwacht) is het wel heel duidelijk.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Kan je een firmware update doen?
Ik heb het eens voorgehad dat de netwerkaansluiting van mijn HP laptop niet werkte terwijl de netwerkaansluiting op het dockingstation wel werkte.
HP support stuurde mij een firmware update en het probleem was opgelost.
Ik heb het eens voorgehad dat de netwerkaansluiting van mijn HP laptop niet werkte terwijl de netwerkaansluiting op het dockingstation wel werkte.
HP support stuurde mij een firmware update en het probleem was opgelost.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... geen optie vrees ik. Als je de custom T2 firmware zou overschrijven door een nieuwe versie kom je automatisch in het "f____ mijn phone doet het niet meer" probleem.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
UTP poorten zijn gemakkelijk te beschadigen door er even een RJ11 stekkertje (telefoonstekkertje) in te stoppen.
Het lijkt te passen maar je verbuigt de veerjes.
Je kan dat goed zien doordat niet alle 'gouden veertjes' gelijk gebogen meer zijn.
Voorzichtig terugbuigen zou kunnen helpen.
Het lijkt te passen maar je verbuigt de veerjes.
Je kan dat goed zien doordat niet alle 'gouden veertjes' gelijk gebogen meer zijn.
Voorzichtig terugbuigen zou kunnen helpen.