yammastili schreef:Beste leden,
Ik ben hier nieuw en heb paar vragen over Belgacom
Ik ben dus een klant bij Belgacom internet, maar heb slechts 25GB downloadlimiet zijn er hacks om
die limiet te omzeilen dus onbeperkt downloaden?
Neen. Tot voor kort was er zoiets, maar Belgacom heeft dat omzeild. Je kan je abonnement opzeggen en overstappen op Generation Internet van Proximus. Voor minder geld heb je 100 GB met voor de rest dezelfde voorwaarden.
Of je bestelt een volumepack van 9,99 euro waarvoor je 25 GB in de plaats krijgt.
yammastili schreef:Nog 5 maamnden vaste klant, na die 5 maanden stop ik (en vrienden) zeker met Belgacom wegens die downloadlimieten, wat moet ik dan kiezen
als provider? Zijn er providers waar je veel kan downloaden of onbeperkt en hoeveel kost dat?
Ja, massa's. Via ADSL en ADSL2+: BASE, Scarlet internet, Dommel, EDPnet, Euphony; of via VDSL2: Dommel, EDPnet, Proximus Generation.
yammastili schreef:Laatste vraag: een vriend vertelde mij dat er bij een provider (naam vergeten) je kan downloaden hoeveel je maar wilt voor slechts 35 euro per maand en ik betaal zo'n 40 euro per maand voor slechts 25GB en een internetverbinding die altijd uitvalt, klopt het wat mijn vriend zegt?
Dommel laat je 200 GB downloaden (met daarna ongelimiteerd aan 1 Megabit) voor 35,95 euro (telefoonlijn is wel verplicht, of je neemt een raw copper); BASE levert onbeperkt internet voor 30 euro per maand aan 4 Megabit of 40 euro aan 12 megabit zonder telefoonlijn; Scarlet internet is 12 megabit voor 19,95 euro met fair use policy (telefoonlijn ook verplicht ofwel raw copper aan 5 euro).
ADSL/2+-verbindingen zijn wel sterk afstandsgevoelig. VDSL2 is dat minder, daarom is een VDSL2-verbinding bij een alternatieve provider duidelijk duurder.
yammastili schreef:
Alvast bedankt en mvg,
Yammastili
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
graag gedaan.