Belgacom tv werkt niet - hoe pack opzeggen?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Een mens kan soms wel eens domme dingen doen in zijn leven. één daarvan is klant worden bij Belgacom voor het televisie gedeelte.

Is het mogelijk voor het einde van het jaarcontract het pack met gratis televisie op te zeggen. Dit omdat digitale televisie die in het pack zit niet werkt naar behoren. Op voorwaarde dat ik geen schade vergoeding moet betalen omdat ik vervroegd opzeg.

Wat zijn de stappen die moeten gezet worden?
Welke bescherming heb ik als consument?

Voordat ik bel naar de klantendienst wens ik goed geïnformeerd te zijn.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Misschien een domme opmerking maar heb je hen al gevraagd je probleem te repareren?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Misschien een domme opmerking maar heb je hen al gevraagd je probleem te repareren?
dit is geen domme opmerking hoor.

al eens gebeld naar de tech. diensten?
Het kan zijn dat er iets is met de modem of decoder.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Wij hebben in het begin ook problemen gehad. Het heeft wel wat geduurd: ze zijn in totaal 4 keer gekomen en hebben uiteindelijk een nieuwe lijn getrokken van de verdeelkast tot bij ons thuis om het probleem weg te werken. Ik meen dat je over het algemeen mag zeggen dat, hoewel Belgacom vaak log overkomt (en het vaak ook is), het uiteindelijk wel opgelost raakt.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Als een leverancier u een dienst levert die niet naar behoren werkt, dan kan je die in gebreke stellen via een aangetekend schrijven. Hierin neem je op dat ze akkoord gaan met een vroegtijdige verbreking zonder extra vergoeding van het contract als ze niet reageren binnen een redelijk bepaalde termijn.
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

lithion schreef:Als een leverancier u een dienst levert die niet naar behoren werkt, dan kan je die in gebreke stellen via een aangetekend schrijven. Hierin neem je op dat ze akkoord gaan met een vroegtijdige verbreking zonder extra vergoeding van het contract als ze niet reageren binnen een redelijk bepaalde termijn.
Wanneer je eender waar (energie, telefoon, tv) dan een contract vroegtijdig opzegt moet je een vergoeding betalen van 75€.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

jphermans schreef:Wanneer je eender waar (energie, telefoon, tv) dan een contract vroegtijdig opzegt moet je een vergoeding betalen van 75€.
Dat je een verbrekingsvergoeding zal moeten betalen is een feit... maar waar je 75 euro vandaan komt is me een raadsel (het zal namelijk eerder een veelvoud zijn).
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Een verbrekingsvergoeding bij belgacom = aan de resterende maanden
vb: 50 €/ maand en nog 4 maanden te gaan = 200 € vergoeding!

Grtz
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”