Hoe krijg je je bedrijf op google maps? Bijvoorbeeld zoals Black Box hier.
Ik bedoel wel degelijk het kleine vierkantje bij een gewone search op google maps en niet de rode bubble bij een search naar "businesses" zoals hier.
Bedrijf op google maps
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
http://www.google.com/local/add/busines ... n-US&gl=US
Ik hou het hier voor de rest bekeken. De manier waarop dit forum gecommuniceerd en gemodereerd wordt komt niet overeen met mijn manier van met mensen omgaan. Mocht je alsnog vragen hebben ik heb je een PB gestuurd met mijn email adres.
Ik hou het hier voor de rest bekeken. De manier waarop dit forum gecommuniceerd en gemodereerd wordt komt niet overeen met mijn manier van met mensen omgaan. Mocht je alsnog vragen hebben ik heb je een PB gestuurd met mijn email adres.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Oei? Heb ik iets gemist?Astralon schreef:Ik hou het hier voor de rest bekeken. De manier waarop dit forum gecommuniceerd en gemodereerd wordt komt niet overeen met mijn manier van met mensen omgaan.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Blijkbaar ja...meon schreef:Oei? Heb ik iets gemist?
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Denk niet dat Astralon het over dit topic heeft, maar in het algemeen.
Astralon is naar mijn idee een van de meer waardevolle bezoekers/contributors van het forum, dus ik schrik wel even als ik zo iemand een dergelijke uitspraak zie maken.
(er zijn er nog een heleboel die ik graag zie hoor, niet boos zijn als ik nu even op Astralon focus
)
Astralon is naar mijn idee een van de meer waardevolle bezoekers/contributors van het forum, dus ik schrik wel even als ik zo iemand een dergelijke uitspraak zie maken.
(er zijn er nog een heleboel die ik graag zie hoor, niet boos zijn als ik nu even op Astralon focus
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
Woops...VOiD schreef:??? Astralon, is je reactie niet wat buiten proportie op deze toch wel 'normale' vraag ?
Mijn reactie was niet op deze vraag.
Ik heb die, zoals ik altijd probeer te doen, naar goed vermogen proberen beantwoorden.
Alleen wou ik seagull even meegeven dat hij me best per email kon contacteren want dat de manier waarop Userbase werkt mij niet meer aanstaat.
Uiteindelijk zijn we nog verder gegaan door een aantal PB's naar elkaar te sturen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Iedereen maakt wel eens zo'n periode door denk ik dat na lang belangeloos goede raad te geven sommige "domme" uitspraken je er even genoeg van geven. Het slechtste wat je kan doen is dit persoonlijk nemen.meon schreef:Astralon is naar mijn idee een van de meer waardevolle bezoekers/contributors van het forum, dus ik schrik wel even als ik zo iemand een dergelijke uitspraak zie maken.
-
- Forumtroll
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Astralon schreef:http://www.google.com/local/add/busines ... n-US&gl=US
De link klopt niet. Hetgeen wat de OP vraagt is het kleine vierkantje, en niet de rode pijl. Als je je gegevens invult via bovenstaande link dan krijg je de rode pijl en niet het vierkantje. Ik kan het weten want 2 bedrijven staan onder mijn account. Hoe je dan aan dat vierkantje komt? Het is me ook een raadsel, maar de link is wel niet degene van het vierkantje.
-
- Elite Poster
Het vierkantje is iets wat je echt niet wilt, je kan dat zomaar van iedereen aanpassen
.
Ik heb dit gemeld aan Google en wacht op een antwoord. De mensen die het antwoord willen kennen kunnen mij een PB sturen (seagull, jou zal ik je zelf wel contacteren).
@seagull, het resultaat van mijn test van gisteren is trouwens ook zichtbaar (zie PB).
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ik heb dit gemeld aan Google en wacht op een antwoord. De mensen die het antwoord willen kennen kunnen mij een PB sturen (seagull, jou zal ik je zelf wel contacteren).
@seagull, het resultaat van mijn test van gisteren is trouwens ook zichtbaar (zie PB).
Ik zou graag mijn school op google maps willen zetten, ik neem aan dat dit via dezelfde link gaat ? Ik probeer al enkele dagen, maar de link op de webpagina van google maps geeft steeds een witte pagina. Werkt deze functie nog ?
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Ze hebben dat een paar weken geleden gewijzigd als ik me niet vergis, ik heb in ieder geval een mail gekregen van google daaromtrent.
Anyway, om je bedrijf op google maps te krijgen, maak je een gmail account aan en ga je daarna naar google places
https://www.google.com/accounts/Service ... 3Dnl&hl=nl
weet niet of deze link werkt, jfgi!
Anyway, om je bedrijf op google maps te krijgen, maak je een gmail account aan en ga je daarna naar google places
Awel, als je daar op "nieuw bedrijf toevoegen " klikt, krijg ik steed een wit blad te zien ? Ik heb een google account en ben ingelogd.iceke schreef:Ze hebben dat een paar weken geleden gewijzigd als ik me niet vergis, ik heb in ieder geval een mail gekregen van google daaromtrent.
/edit: heb eens met firefox geprobeerd, daar werkt de link wel
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Misschien eens vragen aan Netlash hoe zij dat gedaan hebben?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.