Start2Surf Eerlijke prijzen?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Steven7
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer
Provider

Ik ben eens gaan kijken naar die zogenaamd goedkope start2surf-computers.
De PC's kosten met vermindering in sommige gevallen meer dan wat je ervoor betaalt bij bv. de prijzen die je kan vinden op alternate.be of laptopshop.be
Bij HP spreekt men zelfs van een "adviesprijs" vooraleer de korting erop wordt uitgelegd.
Bij Belgacom en Telenet wordt een model verkocht dat op veel plaatsen al niet meer verkocht wordt wegens "einde stock".
Ik heb het gevoel dat men op kosten van de argeloze en weinig kritische consument probeert de oude stock verkocht te krijgen.
Bovendien worden de twee monopolisten Belgacom en Telenet nog gesponsord aangezien je een van deze twee moet nemen om recht te hebben op de zogenaamd "goedkope" pc's. Je krijgt 1 jaar 20 euro korting op hun abo's. In sommige gevallen zit je zelfs dat eerste jaar nog duurder dan een alternatieve operator. Maar ja, wat weet die argeloze consument daarvan?
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer
Provider

Wie roept al jaar en dag van de daken dat hij iets gaat doen aan de prijzen voor internet in dit land? De zoveelste grove blunder dat hij maakt zonder zijn C4 in de bus te krijgen.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer
Provider

Muziekbos schreef:Wie roept al jaar en dag van de daken dat hij iets gaat doen aan de prijzen voor internet in dit land? De zoveelste grove blunder dat hij maakt zonder zijn C4 in de bus te krijgen.
Heb juist een e-post teruggekregen van HP. Reden dat de "adviesprijs" - de overheidskorting 100 euro hoger ligt dan de normale winkelprijs is dat de klant toch al een jaar gratis internet krijgt en een kaartlezer en een korte internetopleiding.
De gratis internet wordt m.a.w. mee verrekend in de prijs van de PC.
Normale winkelprijs in combinatie met alternatieve operator komt voordeliger uit. En dat zonder dat je het jaar erop moet overschakelen, want je zit al goedkoop.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer
Provider

'k Ga dat allemaal eens gaan uitrekenen.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer
Provider

Tjah weer zo' actie van quickie (promotalk zonder inhoud).
Neem dommel cityconnect lite/netconnect lite e koop zo'n jaha budgetpc en je bet goedkoop gesteld;
320i
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik vind het nog al grof de afzetterij...
Als je ziet dat je op sommige plaatsen een netbook (10") van de start2surf kunt krijgen aan 530 euro nu, en dat die zonder die hele tamtam verkocht wordt aan 340 euro, dan is bij mij 190 euro verschil enorm in't nadeel op zo'n "relatief" lage aankoop prijs.
En 190 euro voor iets dat gesponserd wordt door de staat om net mensen op internet te gaan helpen, is duur betaald.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

320i schreef:Ik vind het nog al grof de afzetterij...
Als je ziet dat je op sommige plaatsen een netbook (10") van de start2surf kunt krijgen aan 530 euro nu, en dat die zonder die hele tamtam verkocht wordt aan 340 euro, dan is bij mij 190 euro verschil enorm in't nadeel op zo'n "relatief" lage aankoop prijs.
En 190 euro voor iets dat gesponserd wordt door de staat om net mensen op internet te gaan helpen, is duur betaald.
is dan ook een voorstel van openvld (& dankzij hun gaat het rookverbod er wss niet komen)
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer
Provider

Ik vind het opvallend dat er geen pc's worden aangeboden in kringloopcentra. Volgens mij de plaats om de armere laag van de bevolking te bereiken.

Wat zijn volgens jullie de systeemeisen om te internetten en wat office te doen. Met een Pentium2 kon je al vlot xp draaien, kon je ook op het internet, cd's branden e.d.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

320i schreef:En 190 euro voor iets dat gesponserd wordt door de staat om net mensen op internet te gaan helpen, is duur betaald.
Het is gewoon een verdoken manier van de staat om wederom het duopolie te sponseren !
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Block schreef:Ik vind het opvallend dat er geen pc's worden aangeboden in kringloopcentra. Volgens mij de plaats om de armere laag van de bevolking te bereiken.

Wat zijn volgens jullie de systeemeisen om te internetten en wat office te doen. Met een Pentium2 kon je al vlot xp draaien, kon je ook op het internet, cd's branden e.d.
P3 500mhz zou ik toch eerder aanbevelen.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer
Provider

silencer schreef: (& dankzij hun gaat het rookverbod er wss niet komen)
Hoera
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”