Online herladen haast niet mogelijk

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Wacu
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 sep 2008, 23:29

Sinds enkele maanden heb ik problemen met het herladen van mijn Tempokaart online.
Ik geraak moeilijk aangemeld, eenmaal aangemeld en wil herladen moet ik minuten wachten voordat er iets verschijnt en dan is het nog een foutmelding. Nadat ik eindelijk kan ingeven welk bedrag en welk nummer ik wil herladen kom ik niet aan stap 2 en krijg weer een foutmelding. De laatste keer dat ik herlaad heb online heb ik er een week overgedaan tot het lukte s'avonds alleen dus. Aan mijn PC mankeert niets want bij proximus heb ik geen problemen.
Weet er iemand een oplossing hiervoor???
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Is het niet makkelijker om te herladen via m-banxafe (het mobistar menu)? Als je sim kaart dit niet ondersteund even binnen springen in een mobistar center, normaal krijg je een nieuwe simkaart indien je nog geen m-banxafe hebt.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Wacu
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 sep 2008, 23:29

Het kan wel zijn dat dit met m-banxafe beter gaat maar ik gebruik dit al jaren "online herladen" en sinds enkele maanden werkt het niet naar behoren. Dus nu zoek ik uit wat er fout gaat en of er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

heb je al eens een andere browser geprobeerd?

firefox, opera, flock, chrome?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”