Activatie van homeconnect
Geplaatst: 18 nov 2009, 23:41
Vraagje ivm de activatie van homeconnect.
Ik heb dus de homeconnect software geinstalleerd en zo mijn contract bekomen.
Dit dan ondertekend en opgestuurd naar dommel.
Eens ze de mail gelezen hebben (binnen het uur, wat ik toch snel vond) maken ze er een ticket van.
Ik zie dat ik me kan aanloggen in het klanten gedeelte en kan zien dat ze het contract aangekregen hebben en evenlater (2 uur later) zie ik dat het op getekend staat.
Ticket gaat dicht en dommel geeft geen verdere info...
Nu staat onder "proforma fakturen" niets en als ik naar "mijn pakketten" ga zien staat mijn adsl(2+) homeconnect op status actief
De Info van het paket laat echter dit zien (geen andere letter te zien buiten de I )
id : ***** type : adsl/adsl2+ homeconnect
please manage your homeconnect settings through the homelink software on your computer
Wel tof maar dan moet ik eerst die activatie code hebben die ze me gaan opsturen.
Als ik een mail naar dommel stuur zeggen ze dat ik mijn eerste betaling moet doen en dat ze dan voort gaan met de aansluiting. Ik zou bij mijn pakketten kunnen zien wanneer de aansluiting zal plaatsvinden.... (weet dat dit zo is bij de andere pakketten maar of het bij homeconnect ook zo is??)
Maar ik lees dan ergens op het forum dat ik moet afwachten tot ze de inlog gegevens opsturen naar mijn thuis adres.
Dus, wat is het nu
-Moet ik wachten tot dommel beslist mij een eerste factuur te sturen?
-Moet ik wachten tot dommel mij een brief stuurt met de inlog gegevens?
Dat ik moet wachten vind ik niet erg.
Maar wil gewoon niet binnen 3-4 weken tot de vaststelling komen dat ik eigenlijk een factuur had moeten betalen die dommel gewoon niet verstuurd heeft
Ik heb dus de homeconnect software geinstalleerd en zo mijn contract bekomen.
Dit dan ondertekend en opgestuurd naar dommel.
Eens ze de mail gelezen hebben (binnen het uur, wat ik toch snel vond) maken ze er een ticket van.
Ik zie dat ik me kan aanloggen in het klanten gedeelte en kan zien dat ze het contract aangekregen hebben en evenlater (2 uur later) zie ik dat het op getekend staat.
Ticket gaat dicht en dommel geeft geen verdere info...
Nu staat onder "proforma fakturen" niets en als ik naar "mijn pakketten" ga zien staat mijn adsl(2+) homeconnect op status actief
De Info van het paket laat echter dit zien (geen andere letter te zien buiten de I )
id : ***** type : adsl/adsl2+ homeconnect
please manage your homeconnect settings through the homelink software on your computer
Wel tof maar dan moet ik eerst die activatie code hebben die ze me gaan opsturen.
Als ik een mail naar dommel stuur zeggen ze dat ik mijn eerste betaling moet doen en dat ze dan voort gaan met de aansluiting. Ik zou bij mijn pakketten kunnen zien wanneer de aansluiting zal plaatsvinden.... (weet dat dit zo is bij de andere pakketten maar of het bij homeconnect ook zo is??)
Maar ik lees dan ergens op het forum dat ik moet afwachten tot ze de inlog gegevens opsturen naar mijn thuis adres.
Dus, wat is het nu
-Moet ik wachten tot dommel beslist mij een eerste factuur te sturen?
-Moet ik wachten tot dommel mij een brief stuurt met de inlog gegevens?
Dat ik moet wachten vind ik niet erg.
Maar wil gewoon niet binnen 3-4 weken tot de vaststelling komen dat ik eigenlijk een factuur had moeten betalen die dommel gewoon niet verstuurd heeft